25. julij 2009

Predelava majice

Jaaaa, no, spet, to je tako šivanje, ki mi potegne. Tokrat je “nasrkala” ena Hervisova reklamna majica. Spet rdeča. Nimam pojma, zakaj. Hervisovega logotipa na hrbtu ni več, slogan je pa ostal. Najprej sem razmišljala, s čim naj ga prekrijem, pa so mi rekli, da je itak totalno primeren za moje nemigajoče življenje in da naj se ga raje držim, kot da ga brišem. Še malo teliranja, malo krajši rokavčki, cikcak … in rožice! Žal nimam slikce izpred predelave, ma saj itak veste, kakšne so navadne reklamne majice.

majica 05

This is (again) a recycled promotional T-shirt. Front and back in the smaller picture. I love doing them. And since I still mess up the corners, this one got little gingham flowers made from a ruffled ribbon.

I’m happy. My granma, who was a seamstress, tried to teach me how to make fabric flowers probably around 25 years ago. Not from ribbon, from scratch. Today I learned to do them out of ribbon. I hope that she’d be proud.

2 komentarja:

reklame