14. avgust 2009

Knjige za na dopust

To sodi pod tisto temo o našem branju in uživanju v knjigah. Tele so šle z nami na dopust. Že nekaj let si pri prijateljih za vožnjo na dopust sposodimo strešni kovček. Sicer tudi zaradi opreme za šnorklanje (x4) in škatel z družabnimi igrami (za dolgočasne večere in za morebiten deževne dni), pa tudi zaradi knjig (x4) in visečih mrež, ki sodijo zraven. Za vsakega en kup. Otroci imajo že višje kupe kot midva. Tudi zato, ker midva prebereva, kar imajo oni s sabo in še nisva, pa ker midva prebereva kup drug od drugega (le da Slovon ne prebere mojih dveh italijanskih, jaz pa ne čisto vseh njegovih), ker moram jaz zjutraj, namesto da bi uživala ob branju knjige – knjigo tipkati. Na skrajno levem kupu so ugankarske revije za malega otroka.

P1080539

7 komentarjev:

  1. Uf, vi pa ste bralci na kubik. Pa kaj na kubik ... na neskončno potenco. :)

    Lepo za videt. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, me veseli, da nismo edini manijaki, ki na morje vlačijo celo torbo knjig. Škoda, ker ne morem razbrati naslovov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu...to pa so kupi knjig. No sej sama tudi vlačim vse sorte s seboj...ampak letos prvič nisem prebrala vsega :$

    OdgovoriIzbriši
  4. BRAVO!! lep prizor! tudi jaz se jutri odpravljam še na 1 teden poležavanja in mam kar zajeten kupček zraven :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Si me spomnila, da moram knjige vrnit. :-) Pridem drug teden, preden gremo na dopust. Pa oblubm da ne bom nič vzela, ker sem si zadala cilj, da peljem samo 2 knjigi - prvi dve Otroci zemlje. Komaj čakam, ker se namenoma sedaj že 14 dni nazaj držim in ju ne grem kupit. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Za Majo:

    Queen City Jazz
    Mississippi Blues
    Crescent City Rhapsody
    Light Music
    Matter
    House of Leaves
    Spellbound
    A perdifiato
    Pochi inutili nascondigli
    The Ladykiller
    The Spell Sword
    Star of Danger
    Two to Conquer
    Somrak
    Mlada luna
    Primer: rižota
    Primer: špageti
    Skrivnost zlate reke
    O super starših lahko samo sanjaš
    Argonavtki
    Klapa Joka Koprive
    Princeska z napako
    Življenje kot v filmu
    Gledališka mrzlica
    Zmaga na turnirju
    Mama ne sme zvedeti
    Mračne zgodbe
    Hči lune
    Zofijin svet
    Katja, Katrin, Katrica
    Erik in ovca v boksarskem ringu
    Fea in čarovnikova skrivnost
    Gary in pomoč zaklinjevalke duhov
    Herzi in zaljubljeni učitelj
    Neverjetne prigode profesorja Modrinjaka
    Nove prigode profesorja Modrinjaka
    Veliki in mali kapitan
    Koza Filomena
    Povestice tik-tak
    Oblaček Pohajaček
    Sin Martin
    Zverinice z večne poti
    Dvojne počitnice
    Jim Knof in divja trinajsterica
    Čarodejev klobuk
    Stopinje po zraku
    Beri, gangster in kup težav
    Harry Potter – Kamen modrosti

    OdgovoriIzbriši
  7. Katjo, Katrin, Katrino sem podedovala po moji mami in medtem, ko sem čakala, da mi Oma naredi čaj in kolačke sem jo milionkrat prebrala...in če prav premnislim, sem se enkrat takrat navzela te obupne nade branja med kosilom, zajtrkom in malico...

    OdgovoriIzbriši

reklame