8. marec 2010

8. marec

Vsem ženam in dekletom čestitam ob dnevu žena. Mene je moj dragi razveselil s … peteršiljem. Res, najprej mi je prinesel peteršilj v lončku. Kar je nadmega, ker sem ga že prav pogrešala. Ampak potem mi je prinesel še orhidejo, tako da je moje stojalo s cvetočimi orhidejami zdaj zelozelo polno. Dobila sem tole oranžno črtasto zgoraj, a ni krasna? Tista spodaj bo pa še cvetela. Je prišla pozno v oskrbo, pa zamuja. Pri meni se namreč znajdejo razne odcvetele orhideje naše mame in kakšne prijateljice. Naša mama jih sploh ne zna pripraviti do tega, da bi spet cvetele, pri meni pa kar naprej delajo nova stebla. Ena boga reva spodaj levo je naredila celo keiki – in to ne iz cvetnega stebla, ampak pod listi. To all the women congratulations for the International Women’s Day! My dear Slovon can’t bring me the traditional mimosa, because he’s really really allergic to it, I almost killed him the first year we lived together and I brought it home. So he brought me the orange phalenopsis. I love orchids, can you tell?

orhideje

7 komentarjev:

  1. Alora, jaz sem sedaj moje 4 presadila in prestavila na eno drugo okno in jim dam še kakšno leto časa, potem jih dobiš ti v oskrbo, ok?

    Sicer pa sem dobila Bacie...mmmmm

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok :)
    Ma nam je Tjaša neki snoči nosila za provat in je blo še ene par kosov za danes in ni šans, da se splača jest še kšno čokolado ćez. Da ne govorimo, da smo itak tolko jeli pri mami čez vikend, da bi blo bulši, če ne bi celo šetimano već neć.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da te vidim, kako cel teden ne boš nič jedla :))))) Fajn darilo, praktično in lepo :) pri nas bi peteršilj bolj skoz prišel, bi ga uporabili. Nad orhidejami pa sem obupala :) Tvoje zgledajo pa prav fajn.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, tudi tebi lepo uspevajo. Moje tudi kr naprej cvetijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovite orhideje. Tudi pri meni ne cvetijo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kitty...I got your card today...it's beautiful!! I love it! I showed it to my husband and he likes it too. Your plants are so lush and green. I used to have many plants but now I'm down to only two.
    Thanks again for the card,
    Mary

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz jih imam rada - orhideje, no tudi bacijev se ne upiram :-) Lepo darilo, tudi peteršilj :-)

    OdgovoriIzbriši

reklame