5. marec 2010

Art razglednica

Mary z Joyful ploys je prejšnji teden povedala, da je na nekaterih blogih (iHanna …) potekala izmenjava doma izdelanih, se pravi umetniških razglednic. Ponudila je tudi menjavo 1:1, se pravi, kdor želi, dobi razglednico od nje in pošlje njej svojo. Ker sem ravno imela v načrtu nekaj packanja, sem si rekla, zakaj pa ne. Čez vikend mi je res uspelo narediti razglednico, v ponedeljek sem jo poslala, zdaj pa čakam, da Mary sporoči, da jo je dobila tja čez lužo, tako da vam jo lahko pokažem. Medtem pa … zakaj bi človek le čakal in se dolgočasil, vam tudi jaz ponudim tako menjavo. Razglednica naj bo izdelana kakorkoli, kolažno, poslikano, lepljeno, čestitkarsko, scrapersko, timholzovsko … kakorkoli pač. Ni nujno, da se s takimi stvarmi tudi sicer ukvarjate, ker lahko uporabite res čisto karkoli. V vseh papirnicah bi morali imeti paketke po 10 belih razglednic akvarelnega papirja od Radeče Papirja, lahko uporabite za osnove tiste (to sem naredila jaz) ali uporabite kakršenkoli kartonček, ki ga opremite kot razglednico. Lahko jo pošljete samostojno, če se “bojite” poštarjev, kot se jih jaz, pa v navadni kuverti. Torej, je katera za? Jaz kot prvo ponujam tole pomladno razglednico, ki sem jo naredila včeraj. Pustite mi komentar, mejl s svojim naslovom … kar je treba, da se swap izpelje. Časovni okviri bodo odvisni od odziva. Mary from Joyful ploys asked if anyone wanted to swap an art postcard with her (after she partecipated in the iHanna’s swap).
I did, of course, it will be lovely to have a small Mary’s original. So to continue the chain, I’m offering a one on one swap to whomever wants to do one. The size of the postcards should be approximately 4”x6” and you can do it in whichever technique you prefer. Anything goes. I sent the one I made over the weekend to Mary on Monday and I’ll show it after she recieves it. I mailed it in an envelope because I didn’t want to risk something happening to it, but it’s entirely your choice. I made the one below yesterday and it will go to the first person who wants to swap with me. If this person likes it, of course. Send me a mail with your address, if you want to swap!
LL razglednica 02

3 komentarji:

  1. Zelo zanimiv izziv. Tokrat ne čestitka ampak razglednica. Že razmišljam v tej smeri, prijavljam pa se ne ,dokler ne uspem česa naredit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se pa kar prijavljam :)) sploh če se za draženje na ogled postavi nekaj takole luštnega :) Ne bi imela nič proti, če me poštar s čem podobnim razveseli :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Kitty! Thank you for the birthday greeting!! I'd love to swap a postcard with you and I'll also pop a super-size postcard in the envelope for you - it's one I picked up at our local library... Let's do this!

    Email: rrdianic at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši

reklame