28. november 2011

Uhani iz predprejšnje peke

Saj poznate tisto “kdor dela s poliglino, nikoli ničesar ne zavrže, sploh ne še približno uporabnega nespečenega koščka”? No, jaz sem tudi taka. Najbolj mi je škoda na kupček ostankov flikat še čisto uporabne koščke preliva, ki ga nisem zvila v kačico. Ampak včasih so ti ostanki le tako zelo majhni, da ne veš, kaj bi lahko iz njih naredil … pa sem jih samo zrolala v kroglice in stisnila v ploščice, jih malo privihala in dobila – več ploščic v ujemajočih se barvah, ki pa so se mi zdeli pretenki, da bi jih nanizala na ogrlico. Pa premalo jih je bilo, samo 7. Nastali so uhani, kaj bom pa s tistim enim malo večjim cvetnim listkom, ki mi je ostal?  I was just playing with some scraps from a skinner blend and got a couple of pieces suitable only for earrings. They seem to be too thin to be used on a necklace.
oranzni listki - uhani

3 komentarji:

  1. prstan :)

    p.s. Kaj je to "kupček ostankov"? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na prstan sem najprej pomislila (sploh če bi imela kakšno uno osnovo od Pavelke, hehe, ma sej se znajdemo, kajne), ampak se mi zdijo tolk tenkcene, da se bojim, da bi se polomilo, če bi z roko kam ubrisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja "kupček ostankov" ... ne vem, bo treba zadevo redefinirat.

    OdgovoriIzbriši

reklame