29. januar 2012

Moj lažni 3D

Tudi jaz sem se po sobotni delavnici poigravala z “Renatinim” lažnim 3D. Malo, ker so me doma izzvali, ko so vprašali, kaj sem na delavnici naredila, malo pa zato, ker sem pred delavnico dejansko mislila, da bom uspela tudi jaz tam kaj narediti, pa nisem, ker sem se ukvarjala s tečajnicami. Pa mi ni bilo težko, same fine punce so bile. Naredila sem torej par kosov (fleh, flik, plahtic, kako naj jim rečem? Dan jim reče veneer, prevod tega je pa furnir, kar je pri nas izključno tenka lesena plahtica …) 3D, potem pa sem se začela odločati, s kakšnimi barvami jih želim kombinirati. Začela sem z rjavo, ker mi je tako lepo sedla k zlati in ker me je zanimalo, kako se polira. V 1 tednu sem ravno te tri kose uspela dokončati. Dva sta pa še spečena, čakata na obdelavo …
Prvi kos je za sestrico, ki je hotela velikost 3x6 cm, druga dva pa sta večja in še nimata lastnice.
After Renata’s course on Saturday I wanted to play with the 3D mica shift effect as well. This technique is definitely not suitable for a mass production, too much work, but tons of fun when the patterns emerge. I wanted to see how well the brown polishes and I’m quite pleased with the effect. I tried other colors afterwards, but those pendants aren’t finished yet. Still struggling with the lack of time, too much translation work to do!

03 3D manjši

02 3D velik

01 3D ploščat

3 komentarji:

  1. Krasno! Prav vsi kosi so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, dobro je izpadlo! Ful dobro se vidi tista čipka, si zgleda natančno navodila poslušala :)). Moram jaz tudi enkrat preizkusit, če še znam.

    OdgovoriIzbriši

reklame