3. julij 2012

Poskusi in mešanje

Tik pred tole vročino, ko je bilo zjutraj ali zvečer v kuhinji še dovolj hladno, sem še delala perle za swap in preizkušala nove tehnike. Ena od zabavnosti so tele perle. Just before this scorching weather that makes it impossible to work the polymer clay, I managed to steal some early mornings or late nights when was cold enough to make the beads for the bead soup swap and some other stuff, including these fun tryouts.

luknjaste

Sploh oranžni dve sta cukrčka, saj imata notri še eno millefiori kroglico. I love that the tangerine hollows have another millefiori bead inside!

oranžna z notranjo kroglico

Opečnato z zgornje fotografije sem vključila med perle na zapestnici, “nasnuti” na pametno žico, oranžni kroglici pa sem spremenila v uhane. I used the terracota one in the mix for this bracelet on memory wire. I love it and it goes beautifully with my summer dress. And the tangerine hollows became earrings. Finally a pair that I can show for the 52 pairs!

zapestnica

oranžni uhani z luknjami

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame