13. april 2010

Drugačen obrazek

Saj je jasno, da sem morala poskusiti narisati tudi kakšen drugačen obrazek in da sem morala poskusiti, ali ga znam pobarvati z akrili, ne? No, ne znam še. Prišla sem do tukaj in se je zataknilo. Saj poznate tisti občutek, ko veste, da ni še ok, pa ne morete več popravljati? No, jaz v takem primeru pustim pri miru in grem na naslednjega. Naslednji bo drugačen. I had to try and see if I’m able to color a face with acrylics. Well, I can’t yet and I’m stuck. So I’m not continuing on this one, I’ll rather start a new one.

face

9 komentarjev:

  1. A to so akrili? Zgledajo kot akvareli. Meni je pa obrazek prav krasen, ne vem kaj se pritožuješ. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Akrili. Mogoče zgledajo kot akvareli, ker je papir akvarelni? Taiste Radeče razglednice :D Ma kaj jaz vem, oči so preblizu skupaj in verjetno malo previsoko, usta so postrani glede na nos, nos je sploh neki čuden in nima desne nosnice dovolj, desna rama je povešena, kot da je punca celo življenje nosila šolsko torbo samo na desni rami ... pa tko.
    Ampak že to, da vse to vidim, bo mogoče pomagalo pri naslednji :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Se čisto pridružujem Nataši :) Sploh ne vem, kaj jamraš, ker je čisto OK. In ja, vsak naslednji bo drugačen. Očitno ti ta malo bolj razpuščen sistem leži. Mogoče bolj kot SB? :)
    V glavnem, meni je všeč in upam, da kmalu najdeš čas za kako novo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, meni se zdi, da je treba v vsako stvar vnesti nekaj individualnosti. Ampak to traja nekaj časa. Meni je tvoj poskuš všeč in čakam na naslednjega.

    OdgovoriIzbriši
  5. V resnici je kul in nesojena frizerka pravi samo, da ima premalo "dodelano" frizuro. Oči so krasne. Tako so lepe, da sploh ni opazit, da so kak mm preveč skupaj. A se tele punce kdaj nasmehnejo, al so vse 'ala' Mona Lisa?

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja, pa res, na frizuro gor sem malo pozabila, ker sem se z obrazom ukvarjala :P Tudi majica je pretežno travnato zelena iz ozadja, se bojim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Javno mnenje na mojem blogu pravi, da je obrazek "za crknit lep/devastatingly beautiful".

    Tja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni zgleda bolj tako, kot da je obraz namenoma in povsem očarljivo "nepravilen" - sicer se na tradicije slikanic ne spoznam, pa me ne bi čudilo, če ne bi obstajala tudi ta... Skratka, zelo je zanimiv.

    OdgovoriIzbriši

reklame