19. april 2010

Platence

Kupila sem si nekaj platen in jih še par dobila. Rabim malo vaje, da se znebim “strahu” pred tem, da bi platno uničila. Tole je malo mešano: nekaj layer love za podlago, naslikana ptičja hišica in kolaž tulipanov.
Upam, da je prejemnici všeč.
I bought some small canvases for practice, I have to loose the fear of ruining them. Mixed media: acrylics and collage.

platno - pticja hisica

Tudi ovojni papir sem poslikala, akrili so ena taka fino čudežna zadeva, ki prime tudi na gladek ovojni papir. I painted the wrapping paper as well.

platno - zavito

5 komentarjev:

  1. Ah bejž no, saj niso tako zelo draga platna v primerjavi s papirjem, da bi se jih človek bal uporabit. Pa vednooooo greš lahko čez z gessom in začneš še enkrat, pa še enkrat, pa še enkrat :)))
    Moja dečva bi mi verjetno hudo zamerila, če bi vedela, da sem z gessom prebarvala tudi njeno na pol pobarvano srnico. Čeprav je že par let čakala, da jo konča :)))
    Jaz imam kontra težave :) Kaj pa, če mi bo slika, ki sem jo takole sproti načečkala na črtast papir v služben blok, všeč.. kako naj jo potem spravim na platno oz. les???? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je tako lepa postavitev tvoje slike...in po takem izdelku, zagotovo lažje načneš platno za drugega. Darilni papir pa si naredila zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  3. dobra slika. Papir pa še bolj :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiva slika in ovojni papir :-))

    OdgovoriIzbriši

reklame