24. julij 2011

Eno kvačkanje

Videt je kot čisto navadno kvačkanje, ne? Saj v bistvu je, ampak material ni čisto navaden. Tale dva kroga, od katerih je tamali postal moj novi podstavek za skodelico na pisalni mizi, tavelik pa še ne ve, kaj bo počel v življenju, sta nastala iz tarna. Tarn je yarn, izdelan iz starega t-shirta. Teh je pri nas vedno veliko, ponavadi gredo med cunje za pucat, včasih jih pa uspemo naciklirat. Reciklirat navzgor, apsajklat. Navodila za izdelavo tarna. Veliki krog, ki bi lahko bil prijeten podritnik, če bi bil še malček večji, je narejen iz “niti” iz ene majice, zrezane do podpazduh. These are made from tarn – yarn made from a t-shirt. Instructions here. The little one became my new coaster. The big one is still deciding what to do with his life.
I have plans for making chair-pillows. Square ones and probably knitted, not crocheted.

P1150102

3 komentarji:

  1. Halo?? Majica?? Noro!! Sem šla pogledat to teto in vsa čast ji, ona pa zna reciklirati! So mi všeč tudi jeans podstavki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tarn je kul! Apsajklanje tud :) Jaz sem si enkrat tako natrakcala plastične nakupovalne vrečk in si naredila (mislim, da sem jo pletla) torbo za plažo/bazen...

    OdgovoriIzbriši

reklame