26. julij 2011

Fimasta delavnica

1 teta + 1 hči + nečakinja + 2 sestrični + 1 sestrična od sestričen + jaz = kuhinja polna fima, ki se je v končni fazi rolal na eni paštamašini, ker na tastari se res ne da več delat, pa še ta nova škripa ko 100 hudičev … cvilil je tudi ekstruder, bentili smo čez drobeče se mase, čez lepljive mase, čez črne in vijoličaste prste …
Ene dva pladnja sta pa le uspela, no Smeško, ki mežika
Najbolj zabavno od vsega? Kačice smo delale vse po “istem” receptu, nastale so pa najbolj različne možne.
Banana in ostalo sadje, razen pomarančnega pohištva, je nečakovo. Sestričnina tortica pa je pobegnila s fotke!
7 girls + TONS of fimo + 1 pastamachine = 2 trays of baked goods.

P1150108

P1150109

P1150110

P1150111

P1150112

P1150113

3 komentarji:

  1. Pridni ste. In banana mi je vše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeeee, meni tudi. Ampak jaz sem pristranska, ker jo je naredil moj otrok. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni kaj čudovito ste združili druženje z izdelki. Dober pridelek!

    OdgovoriIzbriši

reklame