13. julij 2011

Ko miši ni doma, mačka pleševa

Male miške so včasih še bolj izbirčne, čeprav je že veliko, veliko boljše, ampak ko jih ni doma, poskušamo razne zadeve. Še posebej, če se nam ne da kaj dosti kuhat. Tako sem danes za kosilo naredila juhico iz pecljev od šampinjonov, ostankov blitve od včeraj, ostanka riža od predvčerajšnjim in za “glavno” sestavino sem požela malo prezrelo rukolo. Verjamem, da se sliši obupno, ampak častna, da sploh ni bilo slabo, ko je bilo začinjeno.
Ampak.
Ker se mi je nekako zdelo, da od tega za kosilo pač ne bova sita, sem naredila še totalno eksperimentalno sladico. V par minutkah. Zmiksala jajce s sezamovim mlekom (ni preveč dobro za pit, poskusno vzela), 3 žlice čičerikine moke in 3 žlice polnozrnate moke, par žlic sladkorja (2-3?), prahec pecilnega (lahko bi bilo brez, ker se ga je čutilo). Maso sem nalila v male silikonske modelčke za tortice, čez sem naložila narezano hruško in vse skupaj fliknila v mikrovalovko za 6 minut. Poskus je popolnoma uspel. Okus testa je bil nekaj med palačinkami in mafini.
I made experimental microwaved cupcakes for dessert today.
1 egg
sesame milk (I’m more and more lactose intolerant, you can use regular milk)
3 table spoons whole wheat flour
3 table spoons chickpea flour
2-3 table spoons brown sugar
Mix well, pour into silicone molds, add a good measure of chopped fruit (pears in my case), microwave 6 molds for 6 minutes. You’ll have to guess for other quantities, I’m afraid. The experiment result was really yummy and a great addition to a no-calories summer minestrone.

P1150073

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame