31. julij 2011

Torta!

Včeraj sta naša dva + nečak praznovali skupni rojstni dan. So pač tako na kupu, da se ne splača za vsakega ločeno delat žura.

Torto je kot ponavadi prispevala naša super Tjaša.

Three birthdays in one party; one delicious cake.

pujs z dinamitom

kos torte in bomba ptič

ptiči

torta

Zgoraj je hruškova, spodaj čokoladna. Hruškova je bila super, čokoladna pa ua noro bomba odlična!

Top part was pear cake (delicious), bottom one chocolate (supercalifragilicious!).

10 komentarjev:

  1. Yay! Ja, jasno, čokoladne NIČ ne premaga :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda pa tako, kot da se jo je škoda lotiti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hruškova je bila božanska, na čokoladno so padali komentarji v stilu "take nisem še nikoli jedel" in meni ni naredila migrene, yay! In nič presladka ni bila, nobena ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. A za vas je bila ... sem jo že na FB občudovala. :)) Čokoladna pa zgleda fantastična ... bom jest tud tako mela. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jah, saj veš, igričarski friki. Kdo ve, kaj bomo drugo leto igrali ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Škripala je tudi MANJ, ne? Vsaj morala bi, ampak komplet da ne bi, pa ne vem, če znam narest brez pomoči konfekcije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, za hruške sem ti pa rekla. Sirup je dobil moj sodelavec, ki je malo čukasto gledal, češ, kaj mi sirup nosiš, daj kaj za jest. Pa je potem hitro zgruntal, da je kar v redu fasal. Bil je poetičen (sirup).

    OdgovoriIzbriši
  8. Nič ni škripala. Hruškova zagotovo ne. Čokoladne sem pa res zelo malo pojedla, ker sem cvikala. Hruškova je bila definitivno vredna vsaj haikuja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, čudovito :). Čokoladna je zakon (to vemo, itak), hruškova pa - mmmmmm, si lahko samo predstavljam na podlagi delnih ihhhhhzidov... :)

    Me veseli. Vsaj nekaj, če se je že cedila od vročine in če je 30ka... pač bila za eno prevelika :D

    OdgovoriIzbriši

reklame