9. julij 2011

Ovitek za Kindla DX

Tole mi je kolegica prevajalka naročila že tako davno, da če ne bi šlo za šivanje, bi me lahko bilo spodobno sram. Tako pa najdem milijon izgovorov, da me ni, ker šivanje je tisto, k čemur se zadnje spravim. Kindla je dobila za novo leto, jaz pa blago za tale “ovitek” tudi takrat enkrat. Najprej mi ni bilo čisto jasno, kako se zadeve lotiti, potem sem se menila s Kate, da bi mi pomagala, pa nisva prišli skupaj za boga milega, potem … v glavnem, zdaj je odpujsala na dopust in pred dopustom je bilo zadevo preprosto treba končati. Tako rekoč v zadnji minuti, ne?
Naknadna želja je bila žepek za lučko spredaj. Ta mi je šele dal vetra, do rešitve sem prišla po kakšni uri nespečnosti med 4 in 5 uro zjutraj!
Zgoraj je ovitek zaprt z ježkom, ker sta v obeh polovicah platnic kartona – če hočeš ovitek oprati, je treba kartone seveda pobrati ven …
I sew this after much struggle. It’s a selfstanding sleeve for the Kindle DX for a friend. She bought the fabric and she asked for the pocket for the reading lamp – that one was really tricky!

kindle dx1 zaprta zunanjost

kindle dx2 razprta od znotraj

kindle dx3 s kindlom dx

kindle dx4 stoji zaradi kartona v platnicah

kindle dx5 žepek za lučko

1 komentar:

reklame