17. februar 2012

AJED – povzetek tedna (6)

No, lepo sem začela, šele februar je, pa sem že en teden spustila. Sem imela neki na pol narejeno, sicer, ampak … tako to gre tista 2 tedna pred rokom oddaje takega prevoda in nimaš kaj. Saj ne, da ne bi skice vmes nastajale, ampak ni kaj pokazati … 2 strani sem le dokončala v teh 2 tednih, no. I didn’t have enough willpower to post my half-finished AJ page last week, can’t help it. When the deadly lions are looming, life goes a bit fuzzy.

aj 06-01

aj 07-01

2 komentarja:

  1. Tudi to je bolje kot nič. :) Jaz imam dneve, ko ne naredim popolnoma nič, potem se pa spravim v enem dnevu vse nadoknadit. :) Hvala za čestitke. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful pages! Love how you did the journaling on the bottom page & the title of the page!

    OdgovoriIzbriši

reklame