11. februar 2012

Tek na toplem

To zimo tečemo na toplem in v dobri družbi.

This winter we are running on an elliptic trainer.

01 trenažnik   kindle

Včasih s knjigo …

Sometimes reading a book …

02 nosilec   kindle

… včasih s filmom.

… and sometimes watching a movie.

03 nosilec   ipad

Za orbitrek sem naredil enostavno poličko, ki se jo natakne na srednji ročaj. Na spodnji sliki jo vidite še z zadnje strani.

I made a simple shelf for the trainer which hangs on the middle bar. On the picture below you can see the back side.

04 nosilec od zadaj

Rezultat tako motiviranega teka? 82 km v letu 2012.

Results? 51 miles in year 2012.

4 komentarji:

  1. Zelo dobra ideja. Jaz se pa kar matram in knjigo v roki držim, na koncu se mi že vse maje v glavi :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično! Lahko vprašam, kateri trenažer je to? Zgleda fajn, pa ni preveč "obauten" ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sem pomislila, da bi jaz tudi ... Potem pa sem se spomnila, da nikakor ni mogoče, da mi pri treniranju glava miruje dovolj, da bi lahko brala (plus dejstvo, da pa njej skačem brez očal)? Moj mož si je na Kindle naložil avdio knjige, ki jih posluša med laufanjem, jaz pa imam poseben 1GB-iStrok, poln nekega hiphopa, elektroja, Rihanne, Abbe ipd., potem pa vedno pustim, da mi muska daje ritem :-)

    OdgovoriIzbriši

reklame