7. februar 2012

Valentinčkaste voščilnice (1)

Jaz imam do praznikov malo samosvoje odnose, priznavala bi nekatere stare, na primer dan mladosti, ker je bil to pač praznik moje mladosti, pa dan zmage, ker imam takrat rojstni dan in je zame bolj poseben, rada imam kulturni dan, ker sem pač slavistka, ne maram noči čarovnic, bi pa na to isto noč praznovala samhain, na Gregorjevo so mi všeč lučke na vodah in ideja, da se ptički ženijo, pri Valentinovem ne maram splošno-potrošniške norije, so mi pa všeč srčki in ideja, da se slavi ljubezen, ker sem pač zaljubljena in kaj čmo.
Zato je nastalo najprej nekaj drobnih koščkov, ki niso vedeli, kaj bi sami s sabo, zato so se preselili na voščilnice. Take ne preveč velike, 10x10 cm, ki so fine, če greš kupit v cvetličarno šopek, razmišljaš, da bi izbranki zraven še nekaj povedal in napisal, pa ne veš čisto dobro, kako, zato vzameš eno tako kartico in si misliš, da saj kaj veliko besed pa ni več treba …

Srčki pri nas ta hip nastajajo v vseh oblikah in iz vseh materialov, saj se z našim dekletom pripravljava tudi na Valentinov swap na Izdelovalnici malih umetnin.
It’s getting quite late for this but I’m counting that most people will think of Valentine on the actual day and will only need their cards then. Nothing big, nothing flashy, just some simple combinations.

01 veliki kartončki

1 komentar:

  1. O novodobnih in starih praznikih razmišljam precej podobno kot ti. In te srčkaste voščilnice so čisto dovolj srčkaste, da nekomu poveš, da ga imaš rad. Pa ni nujno za valentinovo.

    OdgovoriIzbriši

reklame