14. februar 2012

En srček

Med izdelovanjem srčka za Valentinov swap seveda nisem ostala pri enem. Tokrat ne zato, ker mi kaj ne bi uspelo, ampak zato, ker so srčki nekaj, kar pač rada delam. In tokrat so mi po mojem najskromnejšem mnenju uspevali kar vsi po vrsti, edino … problem je nastal, ko sem se morala odločiti, katerega poslati. Prejemnice namreč ne poznam in o njej ne vem ničesar. Potem pač ne moreš poslat nekaj izjemno specifičnega, ali nekaj takega, kot je tale spodaj, ki je v končni fazi prišel precej velik: 8 x 5,5 cm (brez nosilčkov in zaključkov).
Na meni sicer ne zgleda slabo, moram priznat, ampak mene ne bi nihče označil kot “drobno, nežno punčko”. Smeško, ki mežika

Grem naprej držat pesti, da je moj obesek prišel cel na cilj, sicer se bom požrla …
I made a bunch of heart variations for our Valentine swap on Izdelovalnica malih umetnin and this one is one of those I didn’t send. I don’t know the person that got assigned to me and the last pendant I made came out rather big: 3,5” x 2”. It looks rather good on me, I must admit, but I’m not a tiny girl …

srce in zvitek

3 komentarji:

  1. Tale pa tako zelo nate paše, da bi ga bilo kar škoda stran dat :) Me zanima, kaj si naredila za prejemnico tvojega swapka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale je res ful dober, mi je všeč ideja, pa še vzorec na srčku je prav super za zraven!

    OdgovoriIzbriši

reklame