20. november 2008

Dajte risanke nazaj [2]

Odgovor RTV SLO (poudarki so moji):

Spoštovani,

vsi starši čutimo in razumemo najglobji pomen misli, da so otroci naše največje bogastvo.

Programski delavci slovenske nacionalne televizije smo povečini tudi sami starši in kot v zasebnem življenju, posvečamo našim malčkom posebno skrb tudi pri načrtovanju programske sheme, saj se še kako zavedamo, da so otroci, ne le enakovreden, temveč posebno pomemben in občutljiv  segment naših gledalcev.

Otroški in mladinski program tako povprečno obsega kar 19 odstotkov vseh vsebin na  našem 1. sporedu, kar je, glede na število vseh uredništev zelo veliko:
Vsak dan, od ponedeljka do petka, sta otroškemu in mladinskemu programu namenjena dopoldanski dvourni in popoldanski, dobro uro trajajoči programski pas, ob sobotah dopoldne dobre 3 ure in pol trajajoči programski pas, ob nedeljah pa kar 4 urni jutranji Živ Žav.
Znotraj naštetega samo risankam povprečno pripada kar 36 odstotkov.

Obseg otroškega in mladinskega programa nameravamo v prihodnje še povečati,
posebej pa se bomo potrudili v času božično-novoletnih počitnic, ko bomo vse omenjene programske pasove bistveno razširili in dopolnili s skrbno izbranimi in kvalitetnimi otroškimi in mladinskimi vsebinami.

Kot javna televizija se seveda trudimo zadostiti željam in okusom kar najširšega prereza gledalcev, zato smo se naš program odločili popestriti z novo, družinsko dnevno nadaljevanko Strasti.
Pri iskanju najprimernejše terminske umestitve, ki jo je programsko vodstvo skrbno pretehtalo, smo ugotovili, da je izbrani termin zanjo najprimernejši, zgolj polurni premik risanke, ob ohranitvi dolžine njenega termina, pa relativno majhen negativen spremljevalni učinek, posebno v tem zimskem času, ko se že zelo zgodaj stemni in se družine nasplošno namestimo pred TV zaslone že nekoliko prej.

Zavedamo se, da je navada železna srajca in, da je bil donedavni termin večerne risanke že dolgo stalnica našega prvega sporeda, zato tudi odločitev za spremembo ni bila lahka, burna reakcija naših malčkov in posledično staršev pa pričakovana, toda žal smo risanki lahko zagotovili nov fiksen termin samo na izvedeni način, pri tem pa, ob gornjih argumentih, upali predvsem na vaše razumevanje, po načelu, da otroci za stvari izkažejo toliko razumevanja, kot ga nanje prenesemo njihovi starši.

Televizijski medij je živ organizem in spremembe so njegov sestavni del; V preteklosti jih je bilo že mnogo in ob njih tudi precej hude krvi, vendar smo se jih s časoma vsi navadili in jih sprejeli.

Verjamemo, da bo tudi v pričujočem primeru polurnega zamika večerne risanke tako.

S prošnjo za razumevanje, vas in vaše malčke najprijazneje pozdravljamo!


Vaša Televizija Slovenija.

V prevodu: ko vas jebe, mi bomo delali po svoje.

Nekaj menj ljudstva:

Risanke naj gredno nazaj na 18:40 ima otrok čist razjahan bioritem, pa še spat ne more zarad tega ker mu ne pustim trapaste limoneda zjat.

Vsakič, ko mislim, da slabše ne more več biti, me presenetite. Tokrat ste pa res prekosili sami sebe! S hčero sedeva pred TV, da bi si ogledala risanko in kaj vidim...spet eno oslarijo ki ste jo iz NAŠEGA denarja spravili skupaj. Na račun otrok!!! Pa kaj vas je treba vse skupaj res fizično odnesti iz te bajte. Saj ste že čisto vse zasrali. Uspelo vam je, kar se je pred vašim mandatom zdelo nemogoče. Iz sranja ste ustvarili greznico. Pa lep pozdrav od imetnika elektrike in financerja vaših plač.

Že to, da gredo otroci spat s frocom od najboljšega soseda je čista katastrofa. Dajte nam nazaj tudi cik cak zajce.

Če ste nacionalna RTV, ki pobira prispevke, potem ni potrebno posnemati vsake butaste poteze komercialnih televizij. Samo zamenjajte vrstni red z risankami in ste naredili vse kar se zahteva.

V ponedeljek se je moj 4-letnik pol ure jokal in ga nikakor nismo mogli umirit, ko smo ugotovili, da ni risanke takrat ko bi morala bit. In nova ura je absolutno prezgodnja.

Sklepati je, da nacionalka kot poglavitno ciljno publiko nanizanke "Strasti" vidi populacijo Slovencev v starosti 2-8 let.

Podpišite peticijo in pošljite besno sporočilo na RTV Slovenijo. Pa obvestite sorodnike, prijatelje in znance.

1 komentar:

reklame