27. november 2008

Papirčkanje (10)

Oh, oh, kako neredno sestavljam svoje poste. No, k sreči zadnje čase dneve malo bolj redno sestavljam vsaj voščilnice. Do tega, da jih bo dovolj za pošiljanje, je še daleč, čeprav sem svoj seznam že spodobno skrajšala. Veliko ljudem na roke napisana voščilnica ni več zanimiva. Kaj čmo. V današnji objavi bo torej veliko slikic. Te imamo tako ali tako najraje.
Angelček je prišel na svoj cilj in razveselil mojo drago S. To je tisto, kar je pomembno.

Knjižno kazalce je naredila spet naša tavelka in je šlo zraven verižice za darilo teti. Poročevalec a.k.a. Slovon s terena pravi, da je bila zelo vesela.
Fotka je beda od bede, ker je bila tema, ker se je fleš odbijal, ker nisem preverila, ali je v redu, da bi naredila boljšo. Mudilo se je. Pač. Slovon me bo kregal. Buhpomagi.
Za knjižna kazala naše pupe sem nekaj dobljenih odtisov po njenem izboru poskenirala in pomanjšala. Deli ji niso zanimivi, celi so preveliki …
kazalo Magda
Eden od dobljenih odtisov. Tria in glitter glue. Podlaga je bila presvetla, zato sem jo dopolnila z odtisi doma izdelanih štampiljk. Ugotavljam, da moram vsekakor narediti tudi snežinko.
Je pa zato prijetno odtenkasto modra. Ta barva mi je zelo ljuba, tako pri nakitu kot pri voščilnicah. Zato to voščilnico prijavljam na ArtyGirlz weekly challenge #62blue is one of my fav colors. It doesn’t matter if I’m working with paper, polyclay, wool, glass … blue is the color I start with.
v 10
Tilda v ne čisto mojih barvah. Lepilo jo je malo pomečkalo, ampak to sem ugotovila šele na sliki. Nič dodatkov – še vedno jih ne znam natrpati tako, da bi bila s končnim učinkom še zadovoljna. v 08
Ta mi je najbolj všeč. Ker ni moja, ampak jo je naredila moja sestrica. v Tanja
Seveda pa sem morala takoj preizkusiti idejo. Samo rezultat mi je manj pri srcu. v 02
Potem so prišle – štampiljke!! Mnogo njih Winking
In ugotovila sem, da tako velikih motivov sploh ni tako preprosto odtisniti. Ne vem, ali sem bila živčna, ali je bilo krivo kaj drugega, ampak prvih par sem jih preprosto – zmaknila. Ali pa mi je blok padel iz rok nazaj na podlago. Ali pa nisem povsod enakomerno pritisnila. In take bedne.
štempli01 štempli02
Takoj je nastala tudi voščilnica z enim od motivov. Ki sem ga imela od prej, mislim, da mi ga je podarila Petya. Namreč, ugotovila sem, da se moja Little Inker blazinica razliva, ko motiv napadem s Tria. v 03
Dokler ne nabavim druge blazinice, delam z dobljenimi odtiski. Med njimi je tudi tale snežakec, ki je pobarvan s perl vodenkami.
Tegale snežaka prijavljam na dva izziva: PinkPoppyCraft made a sketch and although I didn’t plan to, I did omit the sentiment, as I’m not a fan of those, in na CuteCardThursday Challenge 37 – snow and snowflakes.
v 06
Od sestrice sem dobila smrečice, ker ve, da bodo letos vodilna tema pri mojih osebnih voščilnicah. Primerne so tudi kot okvirčki. Oh, na tole sem rekla, da bom dala še zvezdice na konice, pa sem pozabila. v 04
En odtisek Sarah Kay, pobarvan z barvicami in terpentinom. Smrekica je izdelana iz povoščenega papirja s šablono in embosingom. Treba se je pripraviti na prihod dedka Mraza.

v 09

Nekje sem zasledila idejo, kako iz manjše štampiljke ustvariti mandalo. Tile medvedki se prav luškano zložijo skupaj. Voščilnica je narejena po tejle skici, pri kateri imam zabeleženo samo Kris Sketchkard in ne vem več, od kod je. Šmir.
 kris sketchcard
v 07
Pri več blogerkah sem videla, da na voščilnico dodajo “tag”, ki je lahko tudi obešanka za darilo. No, jaz sem naredila ATC, ki je hkrati tudi knjižno kazalo in fronta voščilnice. v 01
Potem je tukaj ena popevajoča. Dokupiti moram kakšen vijoličast in kakšen rumen Tria odtenek. In spet moram izjaviti, da obožujem Sakura pisala. Vsa po vrsti. v 12
Nastalo je tudi nekaj neštampiljkastih ali deloma štampiljkastih voščilnic. v 05 

v 11
In končno sem se spomnila, da se mi ni treba vsakokrat posebej mučiti s postavljanjem voščilnice na jabooz, pa podlagati s škarjami, da stoji rahlo pokonci, pa kombinirati ozadij, pa … saj vam je jasno. Spomnila sem se namreč na svoje ljubo knjižno stojalo, ki mi ga je naredil moj Slovon, ko sem prevajala eno posebej veliko knjigo naravnost s papirja. Ne gledat nereda pod njim in okoli njega, ta je predpogoj za pretok ustvarjalnih tokov. stojalo
Oh, in nastala je še ena majčkena neumnost. Prenovila sem navaden rdeč Pilot kemik. A ni špasen? pilot alered

 

In še Candy-roll:
- http://bootifulstampz.blogspot.com/ žreba vsak dan, kakšen dan se je pač treba pomujati
- RibenaRuby podarja bombonček kot praznovanje 1000 obiskovalcev na blogu – congrats on your bloghits (30.nov)

7 komentarjev:

  1. en dan bi se morala poglobit v tole papirčkanje, da bi sploh vedela, kako se to dela... rezultati so namreč lepi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke so super, tudi kazalce.. ampak knjižno stojalo, to je pa wauuuu.
    Štampiljkice si moram pa zapomnit, kje sem videla.. za hude čase :))) ko se mi zmanjša zaloga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow so lovely and gorgeous creations.
    Wonderful work.

    OdgovoriIzbriši
  4. stunning cards great selection

    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

    crissi xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi

    Lovely cards you've made. Thanks for joining in my Blog Candy Challenge, and Good Luck

    Hugs Debbie xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks for entering my blog candy. Good luck!

    OdgovoriIzbriši
  7. All of your creations are beautiful

    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge

    Julie x

    OdgovoriIzbriši

reklame