17. februar 2009

Zelo …

… zelo star
… zelo okopan
… zelo ofucan

skopani maček

Ne vem, kako dolgo bo še. Star je 15 let in že 5 let je na igli. Inzulinski, ker ima sladkorno. Na običajen dan mu je še kar lepo. Danes ne ravno. Grem mu dat večerjo.

6 komentarjev:

  1. Ojej, tole pa ni nič podobno tisti ogromni zverinici, ki se preteguje na preprogi. Kam je pa vsa dlaka šla?

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo zlepljena je. Problem ni dlaka, problem je v tem, da je mačka precej pobralo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar zabolelo je. Tudi jaz sem namreč na tej igli že 20 let. Če ga pobira ima lahko sladkor konstantno previsok... A mačka tudi na vsake toliko pregledajo in mu priredijo dozo?

    Mu želim še kako lepo leto :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri mačkih je problemov za pregledovanje nekaj: čim ga flikneš v avto in pelješ k vetu, je v stresu in se mu sladkor zviša. Testerjev za prepikanje ušes se pred 5 leti pri nas sploh ni dobilo, v taco ga pa ne moreš zbadat. Kupila sem urinske lističe in ne vem, če so mi kdaj res pomagali - če maček hodi v pesek, moraš teč do škatle takoj za njim, da še ujameš lužico ...
    Tako da sem doze počasi višala, ko je dosti pil in dosti in povsod lula, jih znižala, ko sem ga predozirala in je padel v hipo, iz katere sem ga lovila z razredčenim javorovim sirupom (po katerem pa po novem dobi drisko, in to tako, da te kap). Ta hip ne je nič kaj dosti, tako da mu na uč dajem inzulin, ko stehtam, koliko je pojedel, pač glede na njegovo obnašanje. V zadnjem tednu je imel, če sva z vetom po telefonu prav ugotovila, ene 3 epileptične napade. Zelo kratkotrajne, ampak za videt prav ornk scarry. In Slovon pravi, da je maček nekam "trd v noge". Tako da ... Zdaj, ko se je malo segrelo, sicer kar gre ven, pa večino časa je videt še kar ok, ampak ob večerih je pa že precej čuden. Ni pa videt, da bi kaj trpel, čeprav se je prvega napada tudi on zelo prestrašil.

    OdgovoriIzbriši
  5. Revček, utrujen starček. Tako zelo me veseli, da tako lepo skrbite zanj in ob diagnozi ni bil odpisan :) To na koncu pravzaprav največ šteje. Naj mu bo "jesen" mila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo naključje, da sem te našla. Sem že mislila, da smo pri nas čudni (kot pravijo sosedje). Imeli smo mačkonarja na težki operaciji črevesja. Žal je po enem letu izginil neznano kam. Sedaj imamo 2 mačji bejbi že 13 let. Si me malo prestrašila, kajti ena je še vedno zeeeelo živahna. Upam, da nam bosta še veliko časa za družbo.
    LP

    OdgovoriIzbriši

reklame