2. marec 2009

Papirčkanje (30) (in še kaj)

V soboto zvečer, ko je bila bajta precej pospravljena in za silo spucana, sem sestavila eno od že enkrat med tednom pred tevejem pobarvanih WOJ deklic. Pobarvala sem jih tudi nekaj iz nove kolekcije, sestavila pa sem eno iz stare. Eno, ki je uradno v lasti naše tavelke. Sestavljena je po skici Julie, ki je bila objavljena kot Bonus sketch and card na blogu 2 Sketches 4 you. Šla bo pa za rojstni dan.

mar 

Včeraj je bila nedelja in kar naj bi bil miren, počivalni dan, se je spremenilo v dan, poln merjenja, tekanja po hiši, merjenja, pripenjanja, merjenja … A sem merjenje omenila? Mati so izvedeli, da sem kupila nove zavese za otroško sobo. In ker je za zavese v naši razširjeni familiji zadolžena ona, jih je prišla skrajšat. Še dobro, ker se je izkazalo, da:
- je moj šiviljski centimeter, ki sem ga podedovala od očetove tete, za 2 cm krajši od njenega in od Slovonovega mizarskega centimetra, s katerim je odmeril dolžino zaves – tako mamin kot moj pa sta nominalno dolga 150 cm;
- so Ikeine zavese rezane malo tako, na počrez.

Tako sva med šivanjem obe malo pihali. Ampak zavese so lepe in prav lepo pašejo v otroško sobo.

zavese

 

In še današnji dolg candy-roll:
- Steph podarja 3 komplete pro markerjev, ko se vrne iz Disneyworlda;
- Heidi praznuje 8500 zadetkov – congratulations!;
- Inge decided to have a giveaway for her birthday - happy birthday! on Mar 4th;
- Justine praznuje 6. mar;
- Lim iz The voices in my head bloga podarja 3 bombončke za prvo obletnico 7. mar;
- Jill bo bombonček podarila 8. mar;
- Scotspanda is giving away a blogoversary candy on Mar 9th;
- Kath put together a blogoversary candy that will be drawn on Mar 10th;
-
Caz is celebrating her birthday with 3 prizes on Mar 20th – happy birthday!;
-
Janette will have a giveaway on Mar 21st;
- Jude praznuje blogobletnico 25. mar.

2 komentarja:

  1. Super sta vkomponirali zavese. Glede metra pa se ne sekiraj ;) če vse meriš z enim, je OK ;)

    In čestitka je krasnih barv!

    moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your work, nice blog and thank you for joining in my blog candy and good luck!

    OdgovoriIzbriši

reklame