1. april 2009

Na današnji dan (3)

Po Anjinih navodilih se tokrat vračamo v april 2006.

Nimam pojma, kje sem bila tisto nedeljo jaz. Mogoče se bo Slovon spomnil. Nekje v Kopru. Vem pa, kje je bil Slovon s podmladkom. Pogledat so šli Supotski slap. Slapove po Sloveniji hodimo gledat. Ta je bil, če se prav spomnim, eden prvih.

zemljevid 01 zemljevid
dolina Dragonje 02 dolina Dragonje
Supotski slap od spodaj – po deževju je menda res tam, ampak aprila se na Primorskem ponavadi začne že suša 08 slap čisto od spodaj
in še najbolj odbita fotka ali zadeva – stopnice ob potoku 03 stopnice ob potoku

6 komentarjev:

  1. Ups. In jaz sem baje Primorka. Za ta slap še nisem čula.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, saj, dokler ti Primorka pove zanj, ne pa kakšen Prekmurec (nič slabega, samo zaradi razdalje, mislim), potem še ni kritično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Primorka? S kje pa si? Jaz sem te locirala nekam v sredino Slovenije :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iz Žusterne.
    To, da zdaj živim na Vrhniki, je ... hm ... tako naneslo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aha. Torej je bilo moje predvidevanje kar točno glede tvoje lokacije. No, lepo je spoznat še eno primorko. Sem tudi jaz blizu Kopra. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Stopnice so džazne ;)

    Hvala, da si me opozorila na nagrado ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši

reklame