19. april 2009

Nakitkanje (8)

Joj, kako dolgo nisem že nobenega nakita objavila. Verjetno zato, ker gledam, kakšne novosti Maja pripravi za javnost, pa ne vem, ali je sploh vredno :D Ampak, kaj, jaz znam tako, pa pokažem, kot znam.

Pred časom sta se zložili ti dve ogrlici iz ene stare poli-kačice, ki smo jo dekleta na enem srečanju zložile iz s seboj prinesenih. Iz te sem tudi možička naredila. Davno, davno nazaj.

v afro 01 v afro 02 možiček

O, ja, pa stojalo sem si tudi končno naredila ;)

7 komentarjev:

  1. Hahaha sem kar vesela, ko vidim, da nisem edina, ki imam stare zaloge doma :) In mislim, da bo iz moje zelo podobno nastalo, ker iz tiste klobase, ki je pri meni se ne da več kaj drugega počet, kot samo narezat na kolute :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi ogrlici, fantek je sploh superca, stojalo pa je pika na i. Ne morem pogruntat iz česa je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Stojalo je karton, oblečen v črn filc, pa ko bom zvečer likalnik ven izvlekla, ga moram polikat, ker se na fotki vidi guba, kjer je bil prepognjen zložen filc :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa saj ne moremo vsi delat verižic kot Maja. Tvoje so čisto lepe. Pa stojalo mi je tudi fajn (moje je belo, pa je v planu še eno črno) Možiček mi je pa super.

    OdgovoriIzbriši
  5. [quote]Pa saj ne moremo vsi delat verižic kot Maja.[/quote]

    Ne, to pa vsekakor ne moremo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole zeleno-rjavo kombinacijo sem že v soboto "zacahnala". Zdej morm sam še v šoping po pametne cunce. :-) To pa zna trajat ;-))

    OdgovoriIzbriši

reklame