8. maj 2009

Malo zabavnega polija

Medtem ko vsi nestrpno čakamo, da mine čas do žrebanja mojega bombončka, ki se za zdaj vsakih 10 komentarjev za kakšno malenkost poveča, lahko pogledamo, kaj vse se je še ustvarilo prejšnji teden, ko so bile šolske počitnice.  Ker sem jaz tista mati, ki je doma in ji kukrde ni težko zabavati poleg lastnih otrok še kakšnega sposojenega, se tukaj relativno pogosto pojavljajo hčerine sošolke. In ker moram jaz vsaj v delovnem času le delati, sem jima dala poli, pokazala, kaj sem si zamislila (tako je lažje, sicer gnjavijo toliko časa, dokler ne strukturiram cele delavnice), pokazala prototip in – znajdi se, miška. Prototip je na levi, narejen iz polikaka (obožujem ta izraz, hvala Kristina), malo na hitro posrebren, ampak moram malo popravit, čeprav ga najprej nisem nameravala niti spečt, večino so naredile podobno drugemu škratku (ene 6-7 kom), samo da so imeli nekateri krilca in so bile škratinje (ne, seveda se NISEM spomnila pofotkat, preden so šli od hiše), fanta sta dobila take z rjavimi majčkami (mogoče mi bo sestrica poslala še fotko od tistih dveh, ki sta jih dobila njena frocka), naša si je pa naredila tako hipijevko z dolgimi lasmi. Ja, no, lase sem morala jaz kodrat naokoli, priznam. Škratke so dobili slovonski otroci.

 P1060812

 

Obljubila sem še fotko skledice, v kateri je pirh dobila Tanča:
prosojna
Tole sem pa naredila v silnem navdušenju nad svojim novim ekstruderjem:
ekstrudirana

Še nekaj stvari je na zalogi Winkingšolske počitnice so vrag za starše, ki delajo doma.

 

In še današnji Candy-roll:
- Fimolandija vsak ponedeljek v maju, Majda – VSE NAJBOLJŠE!!!;
- AllGluedUp is giving away a candy for her blogoversary, congratulations!, 8.maj;
- ScrappandeMamman podarja en cel kup odtisov, 10.maj;
- Tina from the blog YummyScrummyCreate is giving away a candy for her birthday – happy birthday!, 10.maj;
- GrosGrainFabulous is having a guest giveaway, 10.maj;
- Marcea podarja bombonček za rojstni dan – happy birthday!, 12. maj;
- Stampingcaz praznuje 200.000 zadetkov, 12.maj;
- VictoriaCaseStamps podarja bombonček 12.maja;
- Crystal is trying to get her blog going with a fab candy, 14.maj;
- StressedStamper wants to thank her readers, 16.maj;
- Sassy from SassysSecrets praznuje in podarja 2 bombončka, 24.maj;
- Maria’s blog is one year old – happy blogoversary!, 29.maj;
- SassyDesignsBySusie is celebrating her birthday with some candy on May 31st.

6 komentarjev:

  1. Sploh ne vem, kaj mi je najbolj všeč! Škratki so taki cukrčki, tista MF/transparent skleda mi je tudi njama, ko sem pa videla rjavo, mi je pa v skritem možganskem predalčku, kjer domuje želja po ekstruderju, začel utripati fluorescenten napis KUPI...KUPI...KUPI!

    O šolskih počitnicah in starših, ki delajo doma, se pa še kako strinjam. Še dobro, da babice in dedki za kak dan vnuke hočejo zase...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepooo. In sinja skodelica - sanjska!:)
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  3. Muchos dobros!! Rjava skodelica ruls! Pač padem na rjavo! Čeprav je tudi modra skodelica lepa. Mora bit fajn za čajno lučko, saj mora svetloba lepo prosojati skozi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jabolko ne pade daleč od drevesa ;) Super palčki in (ne mi zamerit) boljši od prototipa ;)

    Sklečki pa sta fenomenalni.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne zamerim, tako je bilo namreč mišljeno :) Da bodo njuni izdeli boljši. Saj sem napisala, da sploh nisem nameravala spečt prototipa, še zdaj ne vem, kaj bom z njim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa moram povedat, kako sem se prej nasmejala ... dobila sem obvestilo, da imaš novo objavo ... videla sem slikco in naslov ... pa sem zaradi roza okrogle glave škratkov pomislila, da ste ustvarjali s Poli salamo. :) :) :) Mi ni takoj kapnilo, da je poli pač poli. :)

    Vsekakor pa so mi bili škratki všeč že prej, ko sem še mislila, da so iz salame. :) Superca so!

    OdgovoriIzbriši

reklame