5. maj 2009

PIF - drugi del

Se še spomnite igrice PIF, ki je novembra obkrožila nekaj slovenskih blogov? Takrat so se na moj post prijavile Tjaša, Mojca iz akvarija in Bacek. Tjaša (ki jo neizmerno pogrešamo) je dobila svoje darilce kar kmalu, pred našim koncertom, Bacek posta na svojem blogu ni objavila (ampak ko pride vrnit knjige v “knjižnico" si bo vseeno lahko izbrala kakšen kos nakita, ko si je prišla knjige izposodit, nisem imela nič, kar bi ji bilo všeč, kako so nekateri zahtevni, sheesh Tongue*).

Mojčino darilo je bilo bolj zapleteno. Zame. Prvič, ker je ne poznam sploh, razen iz njenih postov. Drugič, ker je šlo na pot po pošti in jaz sem čista packa, ko je treba odnašat pošto na Pošto. Najsibo službena ali zasebna. Prava packa. Se trudim se poboljšat. Ampak se trudim premalo. Včeraj je Mojca kljub mojemu kompliciranju dobila nekaj drobnarij, ki so nastajale z mislimi nanjo v zadnjega, hm, skoraj pol leta.

PIF

Njen blog je takole malo zelenkast. Akvarijski. In tako je dobila komplet v zelenem. Majhno beležnico s platnicami v zelenih odtenkih, v katero bo lahko pisala s svinčnikom, olepšanim z zelenimi nitkami. In nekaj zelenobisernega za okoli vratu. Zraven pa še malo vodna voščilnica v zelenih in modrih barvah.

v zelena mica zelenomodro

 

* Bacek, saj veš, da se hecam, aneda?

6 komentarjev:

  1. Kako bodo vsi pozeleneli od zavisti, ko si ogrlico nadenem!!! ;-)
    Ja, Tjašo pa res pogrešamo, res!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom kar po pošti knjige vrnila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, še dobro, da sem ti še denar za poštnino in za tiste črne kaveljčke za uhane dolžna ... ;) Sploh mi pa zadnjič nisi nič rekla, v kakšnih barvah naj ti kaj naredim. Samo da nosiš za v službo pretežno črno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Končno http://aisha-kavalirka.blogspot.com/2009/05/obljuba-dela-dolg.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si :) Vedno imamo radi ljudi, ki se radi igrajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha, sej jaz se zelo rada igram. ;-)

    OdgovoriIzbriši

reklame