18. januar 2010

Nagrade in resnice

 

Pred, ojejhete, 14 dnevi me je Majda razveselila s sončno nagrado, ki jo bom z velikim veseljem vtaknila med tiste, ki se vrtijo na desni strani bloga. Ta prva polovica januarja je zame malo bolj odsotna, zaradi vaj in koncertov, tako da navadno uspešno “zamudim” začetek leta – v glavi. Bloge sem brala – površno. Zato ne vem, kdo nagrade še ni dobil. V službi je gužva, zato tudi raziskovala ne bom podrobno, ne morem.

Almost a fortnight ago Majda honoured me with the Sunshine award. I was a bit spaced out in the past two weeks because of the concerts, practices etc. and I have no idea if any of the bloggers I’m following regularly (probably, since there are about 150 blogs I have in my feedreader) didn’t receive it yet.

image

Zato je tu le majhen delček blogov, pri katerih se vedno razveselim objav:

Drobtinice
Kia Ora
Mravljica
Maja
M brlog
Natka
Frišno novo jutro
Zmenek s Kate
elvie studio
Joyful Ploys
Balzer Designs
The Land of the Lost Luggage

 

Maja me je pofočkala, naj napišem 7 resnic o sebi. Sedem je veliko, a veste to?

1. V petek so mi prvič v življenju odpeljali avto s pajkom – najbolj idiotsko zapravljen denar ever in stvar, ki me ta hip najbolj obremenjuje. V kombinaciji z današnjim tehničnim in posledičnim plačevanjem avtozavarovanj me ima, da bi mašino zdrobila v prah in se nikoli več premaknila od doma.

2. Jaz, ki sovražim tek, komaj čakam, da sneg toliko skopni in da pridejo temperature v plus, da bom lahko šla tečt.

3. Rada imam svoje delo. Večinoma. Včasih sprejmem kakšno delo, ki ga ne maram, pa ne vem, zakaj. Edino, česar pri svojem delu res ne maram, je skrb za finančni del. Povedano po domače: sovražim izstavljanje računov. Želim si, da bi se zasluženi denar sam od sebe znašel na mojem računu. In čeprav najraje prevajam, sem velikokrat v zaostanku prav pri prevajanju leposlovja. Tudi za to še nisem ugotovila, zakaj. Grrr.

4. Še vedno me na vsaki novi fotki sebe, ki jo vidim, preseneti, kako debela sem – v ogledalu se še vedno vidim staro okrog 20 let, z dolgimi rjavimi lasmi brez te vseobsegajoče sivine in z 20 kilogrami manj. Sploh se zadnje čase počutim strašno staro. Zanima me, ali potem, ko postaviš kot vodilno cifro 4 pred svoja leta, ta občutek mine.

5. Sovražim verižne pošte, ki jih je treba poslati naprej na n-naslovov. Sovražim nepreverjene verižne pošte z nepreverjenimi klici na pomoč. Ali ni lažje preveriti, ali je zadeva legitimna, na primer na Snopes.com, kot poslati zadevo na vse naslove na svojem seznamu? Ali se ljudje sploh zavedajo, da 90% poslane pošte po internetu zavzemajo tovrstna spam sporočila? Še bolj sovražim stare, sto let stare vice, ki jih prodajajo kot nove samo zato, ker so zdaj v PowerPointu in podloženi z glasbo. Vseeno do znosno mi je, če dobim kakšne dobre ali smešne fotke, naprej jih pa ne bom posredovala, pa četudi se mi v naslednjih 10 minutah zaradi tega ne bo nič zgodilo.

6. Rada preskušam nove tehnike pri ustvarjanju. Vedno me kakšna stvar (pa ne vsaka) za nekaj časa zasvoji, tako da nekaj časa počnem samo to, sčasoma pa spet najdem ravnotežje med vsem, kar rada počnem. Posledično se mi zdi smešno, ko mi kdo razlaga, kako nima nič časa. V takih primerih pomislim na HH (Hiperaktivno Hali), ki ob treh otrocih naredi še veliko več kot jaz in ima zapovrh še bajto pospravljeno. Moja je daleč od tega, pa čeprav je Slovon pri domačih opravilih bolj priden kot jaz.

7. Tako sem navajena tega, da Slovon sedi pri sosednji mizi, pa čeprav po par ur skupaj ne spregovoriva besede, da mi je strašno nenavadno že, če ga ves dan ni zaradi sestankov/opravkov. Če ga ni 2 dni, se počutim zelo osamljeno in izgubljeno in se pretvarjam, da sem pogumna in samostojna sodobna ženska.

Pa ni bilo tako težko. Bi kmalu napisala še osmo, pa je še skrivnost.

10 komentarjev:

  1. Veš, sicer te nisem poznala, ko si imela še dvojko spredaj, ampak zame si vitka dvajsetletnica, za katero sem danes prvič slišala, da ima sivino v laseh, polna energije in duhovitosti. Zgleda, da se samo sami presojamo o letih in kilaži! Ko sem te spoznala, se nisem ukvarjala s tem, koliko let ali kil imaš, ampak koliko se lahko od tebe naučim!

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Zanimive resnice ... firbec me matra, kaj je za tisto osmo :)

    A ti še jaz eno povem? Pravzaprav je to nekaj, kar mi je hudo všeč pri tebi - tako preprosto direktna si, da mi ni treba nikoli ugibati, kaj naj bi rečeno pomenilo ... tisto, kar je bilo rečeno, napisano ... ja, to je fajn in v nekaterih sredinah zelo redka lastnost.

    Mah, špegu pa tud meni kaže čist eno drugo sliko, tko da ... poznam filing, čeprav niso kile v špilu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha ha ha H V A L A za hiperaktivno Hali :-)

    p.s. zadnje čase tudi moj mož večkrat drži sesalec v roki kot jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajne stvari si napisala o sebi. Jaz moje še zlagam na kupček, da bodo lahko šle enkrat nekje danes v objavo. In sem zelo vesela in važna, da sem v onem tvojem kupčku, ki te razveseljuje. To, da si moja vzornica v profesionalnem smislu že dolgo dolgo, pa tako že tudi veš, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo... za virtualne znance kar veliko novih informacij o tebi, tenks :-)

    Predvsem pa ... velikokrat sem si pri branju rekla "jaz tudi jaz tudi"... Izstavljanje računov (strankam enostavno razložim, da jaz to delam le en dan ob koncu meseca in jih obravnavam kot stalne stranke, ki vsak mesec dobijo zbirni račun)... Tek (komaj čakam, pa sem navadni tekaški banavt)... pogled v ogledalo ali ogled fotk (problem iluzije dimenzije)...moj dragi vsak dan pride domov na kosilo in ko potem odhaja nazaj na delo, mi po vseh teh letih še vedno uide variacija na temo "pa hitro pridi domov"...

    OdgovoriIzbriši
  6. No ja, pač ne gledamo svojih fotk, ne? :)

    Itak da me zdaj huuuuudo firbec matra kaj je osma....

    OdgovoriIzbriši
  7. Ok, ok, tista osma je manj pomembna od vseh tehle, tako da ni treba, da vas firbec preveč lomi.
    @mravljica: A vzornica? Uh. Zdaj mi je pa nerodno. Zardevam vse do svojih sivih lasnih korenin.

    Ampak veste, kaj sem pozabila? Da sem pozabila potunkati naslednje za seboj. No, vi, ki ste komentirale, če se vam količkaj da - napišite svojih 7 resnic. Častna, da ne boli :)

    OdgovoriIzbriši
  8. HVALA, HVALA, HVALA. Sicer se ne poznamo fuuuuuul dooolgooo, ampak bi se podpisala pod M-ino resnico o tebi :)
    Se bo treba potrudit pisat. Zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kitty, thanks for coming by my blog again...I appreciate you taking the time. Congratulations on the sunshine award.
    Cheers,
    Mary

    OdgovoriIzbriši
  10. congratulations on your gorgeous award!! that gerbera daisy is beautiful!!
    :)))

    OdgovoriIzbriši

reklame