8. februar 2010

Etuijček

Kako ste že zadnjič rekle? Da mi koristi sneg? V soboto je spet snežilo, ne? Jaz sem pospravljala po hiši in nisem vedela, kam naj si zataknem mp3, ker sem bila v trenirki brez žepa. Ko je bilo približno pospravljeno, sem na mizo postavila šivalni stroj in se poskusila v – patchworku. Iz micenih ostankov je nastal etuijček za mp3, ki ga lahko pripnem na nadlaket. Lahko bi bil lepše narejen, ampak za prvič sem kar zadovoljna. Ves je dvojni in zadnja stena je podložena s koflinom. While it was snowing on Saturday I made myself a pouch for my mp3 player. I didn’t know where to stick it while I was doing chores, you see. So I made a little strap with which I can fasten it around my upper arm. It will be useful for running as well!
I tried my hand at patchwork. Not a very professional job, I have to admit. Tons of ironing tiny seams involved and I sooo hate ironing.  But - the pouch is padded, I’m so proud of myself!

P1100783P1100784

P1100782P1100785

11 komentarjev:

  1. :(ne včerej ne danes ne vidim slik :((((

    OdgovoriIzbriši
  2. Lej jo no, sem mislila, da ima za prevajat :))))
    slik pa tudi jaz ne vidim.

    OdgovoriIzbriši
  3. 17slon (strežnik) ima neke težave sam s sabo. Poskusi vsake toliko refrešnit stran v brskalniku - enkrat bo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz pa ne pospravljam z MP3-jem. Si dam kr na glas. Južnoameriške revolucionarne, da me opominjajo, da nisem jaz najbolj boga in da bo nekoč vsekakor bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Sonja: Ma ja, ma v soboto sem si vseeno vzela malo fraj, ker če ne, se mi sfrtajčka :( Še celo na abonmajski koncert sem šla zvečer.

    @mravljica: Jaz poslušam drugačno muziko kot drugi pospravljalci. Pa v soboto sta tamaladva risanke gledala, pol pa ne morem muske nabit :)

    OdgovoriIzbriši
  6. slikic tudi jaz žal ne vidim ampak si mi pa dala idejo za oblekico...imam ene par kil usnja ki ga je treba počasi pametno porabit in poleg ovitka za knjigice bo srajčak za mp3 tud dobra ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. what a creative way to carry your player with you.....great job!! ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro, da ste rešili zadevo! Tale etui mi je pa zelo lepih barv in različni vzorci skupaj naredijo super efekt.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ii, zdaj pa vidim slike in to prav dobre :) luškan etui.. si si pa dala dela :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kva je dober etui. Še bolj me je zanimal prav zato, ker ga takoj nisem mogla videti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ideja. A ni fajn, ko znaš uporabljat kakšno zares uporabno igračko in si z njo nekaj narediš :))

    OdgovoriIzbriši

reklame