19. februar 2010

Layer love (10)

Tegale nisem pokazala, pa je že dolgo narejeno. Me je Sonja spomnila s svojo objavo. Po moje je tudi končano, čeprav, dokler ne gre kam od hiše, se nikoli ne ve :)

I never showed this. It’s based on Julie’s layers and I know that it’s meant to be a journal background, but it will probably never happen.

LL poppies

7 komentarjev:

  1. Hihi, tale servetek sem pa jaz včeraj gledala, ko sem morala mojo dokončat :)) so mi pa všeč tele tople barve.
    A tole je zdaj zadnja domača naloga? Kaj pa Suzi?
    Sigurno si že kaj naredila, samo pokazat pozabila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To ni zadnja domača naloga, osnova je nastala verjetno sredi lanskega leta, kdo bi vedel, kdaj, potem se je dodelovalo jeseni ... pa sem pozabila.
    Suzi se utaplja pod kupom prevodov in lektur. V novi skicirki (kvalitetnejši, ne totalno bedni prosojni beležki) je par risb, ki imajo pobarvane obraze z barvicami. Naslednji korak mi je več ali manj uganka, ampak ta vikend bo strta ali ona ali jaz. Imam pa za eno layout že več ali manj v glavi in osnovo pripravljeno z gessom, samo zložiti se nima kdaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. A si jo na ningu pokazala? Ker se mi zdi, da sem jo že videla. Tile maki so fantastični za to ozadje. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Možno, da sem jo pokazala na ningu, ja.

    OdgovoriIzbriši
  5. your background is beautiful.....and i think that these fabulous little flowers are the perfect touch!! (i love this color palette!) :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kitty...I love this...the colors sing together!
    Mary

    OdgovoriIzbriši

reklame