13. februar 2010

Kreatiwna blogonagrada

V začetku meseca (le kam čas beži???) sta mi Majda in Suzy podarili tole blogonagrado:

kreatiwnie

Sicer ne verjamem, da sem neskončno ustvarjalna, ampak  me vseeno veseli, da se komu zdi, da bi si morda tako nagrado zaslužila – pa čeprav s Slovonovo pomočjo.

Med našimi blogerkami je več takih, ki so neskončno ustvarjalne. Vsaka po svoje:

Natka je zaradi svojih dovršenih izdelkov zame vedno opomin, da se da narediti bolje;
Mravljica me vedno opomni, da se da narediti še manjše, in da so serije mačji kašelj (mravljinčji kašelj?);
Maja me popelje v oddaljene vode elegance in eksotike, v katerih se ne znajdem, ampak jih občudujem od daleč;
Vladka je zame nekaj novega, kar z veseljem pogledam in ne pomislim, da “bi lahko tudi jaz”;
Sonja in NatašaMay me prijazno spodbudita, da se da nekaj videti in narediti po svoje in da se da, tudi ko pravzaprav ni časa;
Frišna me spomni, da sme biti popolnoma drugačno in samosvoje.

In tako dalje, ta seznam bi lahko bil še veliiiiiiko, veliiiiiiiko daljši, ne?

4 komentarji:

  1. Meni se med drugim zdi tudi fajn in precej zanimivo, kako ste v vaši družini pravzaprav vsi kreativni... Hočemo še! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) .. bajdwej... kje so pa kaki pobarvani obrazki od Suziblu??? :)) Jaz sem si danes privoščila nekaj pregrešno dragih Goldnov, zdaj jih pa samo od daleč gledam.. ne vem, če ni tole sam za v vitrino dat.. uporabljala bom pa kaj drugega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Sonja: sobota - orkestralna vaja, tek na smučeh, kooooma; nedelja - celodnevni obisk z nedeljskim kosilom, zdaj imam pa 2 možnosti: ali prevajam ali delam administracijo firme.
    Saj bom, za vse bom našla čas, čist res.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, tek na smučeh.. to bom enkrat probala :)
    Hmm, nič kaj pestre izbire nimaš danes.
    Jaz pa sem se vpisala v moj prvi online class.. in zdaj počasi tuhtam, al bi se lotla.. al mogoče še kar ne :))

    OdgovoriIzbriši

reklame