7. februar 2010

Moja mala skrivnost

Saj se spomnite, da sem po sedmi imela še eno, ki sem jo celo uspela zamolčati? Zdaj je tukaj. Januarja sem se prijavila na Petit dolls začetniško delavnico SuziBlu. Novoletna darila, ki pridejo v kuvertah, so za moje pojme idealna za plačevanje delavnic. Vsaj lani se je obneslo, ko sem si za eno tako privoščila Julijin Layer Love. Že nekaj let mi gre namreč STRAŠANSKO na živce to, da ne znam narisati obraza, ki ne bi bil videti kot pošast. Saj ne, da bi mi bilo silno dosti do tega, da bi se naučila risati portrete, še zdaleč ne, ampak – en majčken ljubek obrazek? Aja, ne verjamete, da ne znam narisati obraza? Tole je v mojem malem moleskinu nastalo spomladi, ko sem sedela v kavarni v Gorici med pavzo. Mislim, osnova za tole, kar je še veliko slabše, kot da bi to res tam nastalo.

It’s been a month since I enroled in SuziBlu’s Petit dolls academy – about time, probably, since a month ago I wasn’t able to draw a face that wouldn’t look like a monster. This one is from June – just to prove that I really wasn’t able to do it.

01 before
Zdaj obsesivno polnim en blokec kar tako. Od 30 risb je nekaj takih, da se jih morda sme malo pokazat.
Poleg tega “ugotavljam”, da je svinčnik težko skenirat in težko fotkat. Z rokami imam strašne težave, o dlaneh ne bi. Učim se punčke oblačiti in jih opremljati z dodatki. Izmišljam si nore teme zanje. In se zabavam.
So now I’m sketching, sketching, as Suzi says, in my pooh-sketchbook, getting comfortable when I draw dolls, surprised every time (one in third?) when I actually succeed.
I still have many many problems with arms and hands, with accessorizing, with themes. But I’m having a lot of fun!

02 SB kitajka 03 SB roke uh 04 SB kimono05 SB emo  07 SB z mucko 09 SB Curly 10 SB Icy 12 SB Valentine

Učim se senčenja obrazov z barvicami ter kam postaviti nos in usta (ja, prenizko, vem). Learning how to shade with pencils, where to put noses and lips.

06 SB sencenje08 SB Holandka

In kako samo s svinčnikom. And in grayscale (that’s Lori’s fault!).

11 SB grayscale
Hmmm, glede na to, da ne uspem v enem tednu predelati naslednje lekcije, ali bi imela čas še, da si omislim novi tečaj o barvah, ki ga je Julie pripravila skupaj s Chris Cozen? Since I’m barely coping with one class at the moment, what are the chances that I’d complete the Color: Beyond the Basics class with Julie and Chris Cosen? As slim as winning it for free? Let’s see!

14 komentarjev:

  1. Iii, ti si šla pa k SuziBlu :) Ma ja.. vadiš, pa vadiš.. pol pa pač nekaj rata :) Radirke pridejo prav in ustrezno dober papir, da prenese radiranje. Meni so pomagali tutoriali za senčenje odtisov in vaja, za risanje obraza pa hčerina knjiga o risanju :) Sicer so tam mišljeni realni obrazi, jaz bi pa raje kake bol neproporcionalne delala. Pri tebi mi je všeč druga v prvi vrsti.
    Vidve z Natašo sta krive, da je še mene potegnilo :)
    Na spisku želja imam kaj pri Julie, layer ali pa tole novo, pa Willowing, pa mogoče še katero :) Čakam kak izreden priliv.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, pa sej dobro napreduješ :) Go for it!!!!

    A ti še jaz nekej povem? Meni se tudi zdi, da čisto vsi pri nas doma rišejo bolje od mene in imam tam nekje daleč zadaj prav tako pripravljeno eno miceno željo, ki me bo mogoče vsaj na stara leta (alcessa, če slučajno bereš - tam čez enih 30 let bo to :)) pripeljala do tega, da bom mogoče le narisala kaj razpoznavnega (beri takega, ob čemer se podmladek ne bo prizanesljivo nasmehnil in vljudno vprašal, kaj naj bi to bilo ...).

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi, da ti gre dobro od rok in svinčnika. To se jaz ne naučim naslednjih 100 let ne. To s senčenjem z barvicami......krilo me spominja na MM.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Sonja: šla k Suzi in mi ni žal, ker nauči par drobnih trikov za proporce obraza. Willowing si moram zdaj ogledat, nisem še. Druga v prvi vrsti, kaj? Že vidim, da si tako kot jaz, bolj na anime, pri tem se odmikam od Suzi.

    @M: hvala, hvala :) Čez ene 30 let pa bo, ja.

    @Marika: Aha, tista je bila prva, za katero sem se odločila, da je "vredna" barvanja ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pri treniranju obrazov ful koristila knjiga iz tele objave http://sonja68.blogspot.com/2008/08/jupi-rezultati-zapravljanja-so-tu.html , kupljena v Cityparku za hčero, ampak je hudo koristna.
    Willowing mi je všeč, ker uporablja za obraze Neocolor II :) ampak ja, premalo jih imam :) še vedno :)
    Se mi zdi, da so tečaji super, da se naučiš osnov obrazov, potem pa proporce in stil prilagodiš sebi.. delaš, kar ti paše.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhm, Neocolor II za obraze, jaz ne vem, če bi si upala, s svojim znanjem. Se znova in znova aktivirajo ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravzaprav ni tako hudo.. se ravno igram :) Ko sem že čist obupala,ker je bilo vse lisasto, sem šla čez z razredčeno belo akrilno, pustila, da se je posušilo in postalo bolj bledo.. pa spet dodajala, spodnje plasti pa so zaščitene pod akrilom. Iii, ko otrok :)
    Daj no.. hitr eno pobarvi, pa prilepi na ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Don't tempt me, woman, veš kolk prevajanja imam, grrrr! Lahko, da je nedelja za vas, ma zame ni :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Jutri je prazniiiiik :) Upam, da mi rata končat, s čemer se igram :) Je pa toook fino, če se z isto tehniko igra še kdo, zato te pa hecam. Vsekakor si v prednosti, nekaj tečajev imaš za sabo, jaz pa sem čisti začetnik :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem pa tole začela gledat, za pavzo http://www.milliande.com/How-To-Draw-a-Face-with-Milliande.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Viš, viš, tudi praznik bom zamudila. Bom na kulturni praznik kulturno prevajala. Šmrc, še malo, pa bom fliknila računalo nekam in se šla igračkat ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem prav vesela, da si jih končno pokazala. :D Ok, trenutno jih ne vidim, ampak sem jih čez vikend slinla. Tista s trajno mi je fajna. :D Katere barvice pa uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
  13. Še vedno uporabljam svoje Staedtlerce, ki mi jih je davnega leta 1987 (? nekaj takega), prinesla prijateljica iz Nemčije. Poleg tega pa sem iz paketov, ki so jih otroci "porabili" v zadnjih letih pobrala še vse možne odtenke kožnih. Dlje od prve stopnje barvanja pa še nisem prišla, ker ta hip res res nimam časa, pa čeprav mi Sonja ne verjame :P

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf ... Suzi Blu spremljam že več kot dve leti in žal še vedno nisem našla ne časa ne volje, da bi se vpisala v delavnico :(( Sploh mi je hudo, ko gledam Bolhine punčke, ki so carske :)


    Se pa pri tebi vidi neverjeten napredek. Bravo!

    OdgovoriIzbriši

reklame