6. februar 2010

Še zadnji košček novoletnega pospravljanja

Če se še spomnite ob zadnjem pospravljanju mize je na njej obležala presneto svinjska tipkovnica.

Today was a keyboard cleaning day …

P1100532_thumb[1]

Danes je končno prišel čas zanjo. Najprej sem jo odprl (ogled slik priporočam samo osebam z dobrim želodcem).

Keyboard internals. Very disgusting scene – you’ve been warned!

0102

Svinarijo sem stresel na dvorišče, potem pa v lavorju zmešal kopel iz rahlo razredčenega Ajaxa in vanjo zmetal tipke. Čez kakšno uro, ko se je svinjarija odmočila, sem tipke preložil v mrežasto vrečko za pranje občutljivega perila in jih skupaj z večjimi plastičnimi kosi zložil v pomivalni stroj ter pognal program za srednje umazano posodo.

Potem sem jih dal odcedit na časopis, čez uro ali dve pa sem jih s fenom posušil do konca. Ugotovitvi: 1) če s fenom pihaš v nekaj cm oddaljene prste, peče in 2) tipke so lahke, fen jih odpihne.

Keyboard was first hand-washed, then machine-washed (with a dishwasher), then left on the air to dry. A blow-dryer finished the job.

03

Potem jih je bilo treba še zložit na prava mesta. Na bolj običajhnih tipkovnicah si pomagaš z napisi na tipkah, jaz pa malo gledam oblike, malo napise na zadnji strani (tipke so oštevilčene), malo pa sliko tipkovnice pred razstavljanjem. (Zato ker brez slike vstaviš dvanajst sivih funkcijskih tipk, čeprav so samo srednje štiri sive, ostale pa bele.) K je pomagala (hvala!).

Potem sem se pa še kakšno uro zafrkaval s sestavljanjem. Malo zato, ker je moja ljuba tipkovnica še iz prejšnjega tisočletja (za računalničarje – na kablu ima še AT konektor) in ima že zelo oksidirane kontakte, malo pa zato, ker sem pri metanju svinjarije na dvorišče stresel tudi majhen košček mehke plastike, ki drži konektorje na pravem mestu. Potem ga je pa zasul sneg. Zamenjava s koščkom vezane plošče ni uspela, mos guma pa je odlično opravila nalogo.

Tako, pa je očiščena.

At the end I had to put keys into correct slots. This can be quite an “interesting” job on my keyboard. Luckily, K helped.

I also had to rebuild a little plastic piece which I threw away with the junk (the disgusting stuff from the second and third picture).

Nevertheless, it is once again beautiful. And it works.

05

3 komentarji:

  1. wow......that's quite a task! i don't even want to think about what might be growing under these keys as i'm typing away..... :))

    OdgovoriIzbriši
  2. moje nihče raje ne bi videl.
    v bistvu niti jaz.
    že ko jo enkrat na mesec obrnem in potresem, kar gre ven, ni za gledat.

    tvoja je pa zdaj prav čedna. :)
    pravzaprav popolna za slepo tipkanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :))))))) moška kombinacija drobtin in kocin :)))))

    Naslednjič, če boš rabil tipke prej suhe, jih oplakni s 70% alkoholom.

    OdgovoriIzbriši

reklame