1. februar 2010

Šivalni vikend

Sneženi konec tedna nam je (po moji sobotni orkestralni vaji) minil v znamenju pospravljanja, pucanja in meni – šivanja. Morala sem zarobiti nekaj hlač, potem pa je nastala še čisto preprosta prevleka za blazino na kavču, After the Saturday practice and chores, it was time to sew. First I hemmed a couple of trousers, then the fun began.
A pillowcase,

P1100759 

futrola za lok za malo čelistko, tako da se ne bodo trgale žime in da se ne bo vse zapacalo s kolofonijo, a cozy for Sonja’s cello bow,

P1100760

nekaj filcastih igrarij, ki lahko postanejo, karkoli si želijo postati, a couple of small felt playthingies,
P1100758

in zapestnica – freeform perlice na kvačkani osnovi. Samo perlo za zapenjanje moram nadomestit z enim spodobnim gumbom, sem jo preizkusila za na vajo in mi je odfrčala z zapestja. Ugotovila sem tudi, da to ni moj slog, tako da, če jo katera hoče … and a bracelet – freeform beads on a crocheted base. I wanted to do it so badly and after I wore it a bit I found out that it really isn’t my style, so I’m selling it.
P1100757

7 komentarjev:

  1. Pridna si bila. Sovica pa je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene je najbolj pritegnila sovica. No, vse je lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kolk tebi "sede" sneg! Se strinjam z zgornjima dvema: sovica je res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. wow!!! you got a lot accomplished!!! i just love your little "felt playthingies".....too cute!! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. O kok pridna, ti sede sneg :)Meni je pa rožica kjut, pa zapestnica je v fajn barvni kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. o kako si bila pridna...lušni izdelki

    OdgovoriIzbriši

reklame