18. maj 2010

Slovenia or Slovakia? The solution is simple!

image

4 komentarji:

  1. Eno vprasanje - od kod tocno je to? Ker sem ravno vceraj eni firmi iz ZDA poslal mail ker so imeli na seznamu tocno to drzavo, so se mi ze zahvalili, nisem pa sel preverjat, ce so tudi popravili. Firma pa se ukvarja s sestavljanjem racunalnikov in namescanjem Linuxa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Embarcadero, firma ki dela en kup softvera za managanje baz pa razna razvojna okolja (na primer Delphi, tako sem jaz prišel do tega). Sem jim že pisal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehehehehe... "pa ko'k sem to zdej dob'r rešu! Nkol več težav s tem Slo bugom!" :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. So se hitro odzvali: "Thanks for passing on that information. It's a bit embarrassing, and insulting to both Slovenians and Slovakians, so we'll get it fixed."

    OdgovoriIzbriši

reklame