7. julij 2010

Butarica sivke

Pravzaprav sem se nameravala spraviti k šivanju, pa sem na kuhinjski mizi zagledala šop sivke, ki sem jo včeraj pobrala pri tašči, da bi iz njih naredila male kjutkane “butarice” za v garderobno sobo. Tista, ki je to že počela, je takoj opazila ključno besedo včeraj in je pravilno predvidevala, da sem imela med svojim poskusom nemalo težav z lomečimi se stebli, ki so se od včeraj že posušila … ena je kljub temu nastala, ta bo za taščico, preostale pa sem povezala v prosojne vrečice – za v moje predale in omaro so tudi take dobre. A ni zanimivo, ko si je s sivko dišavila omare moja stara mama, mi je bil vonj grozen, nekaj let ga po predoziranju v eni od dalmatinskih marin sploh nisem prenesla, zdaj mi pa postaja všeč … a se staram? This is lavender I picked up at my mother-in-law’s. The blooms are packed inside the “craddle”. Our whole house smells like Provanse, I guess. I only made this one and it took me well over an hour, the stems were a bit too dry and I picked up a really thin ribbon. This one goes back to my mother-in-law and for myself I just took some curtain leftovers and made little no-fuss sachets.
P1110622

2 komentarja:

  1. Mmhmhmh tudi jaz se isto sprašujem, ker sem vsako leto bolj nora nanjo :-) Luštna!

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, smo še tri. Jah, na boljš nam gre, kaj čmo :)

    OdgovoriIzbriši

reklame