26. julij 2010

HiFi police

Za novi TV kotiček sem naredil enostavno poličko.

Začel sem z dvema trakovoma aluminija preseka 60 x 5 mm in dolžine 280 cm.

How I built a shelf for HiFi and video boxes in our TV corner

I’ve started with two 60 x 5 mm aluminium stripes, 280 cm long.

01 aluminijast trak

Trak sem vpel med štiri kose lesa in ga ukrivil z dobro staro metodo “grobe sile”. Dva kosa, vsak ima šest ovinkov, za vsak ovinek sem trikrat vpenjal (ker sem moral kosa na notranjem delu krivine premikati, da nista bila v napoto drug drugemu). Dve uri dela v spodobno vročem dnevu (takrat, ko je K. šivala perlice).

Then I created bends with a good old “brute force” method. I’ve fixed the aluminium between four slabs of wood, used my hands (and weight) to make a partial bend, moved inner two blocks slightly apart, bent some more … Two hours of work on a hot day.

02 zvijanje

Nastala sta dva lepa nosilca …

The result – two nicely shaped pieces of aluminium.

03 zvita nosilca

… ki sem ju presprejal v mat črno.

I’ve sprayed them with matte black …

04 pobarvano 

Obešena na zvočnike sta bila videti že kar kulturno …

… and hanged onto the speakers. It looked neat …

05 postavljeno na zvočnike 

… a le do trenutka, ko sem nanju postavil zverino od ojačevalca. Potem sta se trakova upognila. Kar krepko.

… but only until I’ve put our heavy amplifier on the shelf. The aluminium was not strong enough to carry it and the whole thing bent quite a lot in the middle.

06 obremenjeno (in ukrivljeno) 

Potreboval sem še podporo v sredini, pa sem vzel dva kosa ukrivljenega železa, ki sta mi ostala od gradnje špalirja.

I had to add a support so I took two pieces of steel which I made for the pear cordon but never used them.

07 ostanki špalirja 

Nekaj žaganja, varjenja, brušenja, vrtanja in barvanja, pa sem imel nosilec.

An hour of sawing, welding, grinding, drilling and painting and I had my bracket.

08 konzola 

Privil sem ga v zid (vijak bom moral še prebarvat) in stanje je bilo takoj boljše.

It’s fixed to the wall with one screw which I still had to paint black.

09 podprto 

Voila!

Voila!

10 HiFi polica

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame