10. oktober 2008

ODZIVNOST CRKNJENEGA KONJA

Moj ljubi mobilni operater, moji ljubi mobilni telefoni … piiiiismo, no. Ok, stvar je taka.

Naša tavelika ima 11 let. In midva oba delava doma, ne? Kar pomeni, da mobitela ne rabi kaj preveč. Oz. je bilo tako do letošnjega šolskega leta. Ko je končala 4.r/9, se pravi pri skoraj 10 letih, je z National Geographicom Junior dobila GSM kartico za Debitel, na kateri je bilo par € bonusa. In smo rekli, nič, dete gre na plavalni tečaj, zraven bo imela še mlajšega brata, pa poiščimo en star in še delujoč mobi, pa zadevo izkoristimo za ta čas. Se bo vsaj pokazalo, ali ga potrebuje ali ne. Izkazalo se je, da ga pravzaprav ne. Celo naslednje šolsko leto je porabila za mobi mogoče 20€. Pa sem verjetno preveč rekla. Še največ za to, da naju je poklicala po kakšnih krožkih ali glasbeni, da sva prišla ponjo. Noooo, in zdaj smo v 6.r. Začele so se telefonade. Ki so s predplačniškim računom ravno prav omejene in vzgojne, da se dete nauči ravnat s telefonom. In že smo pri problemu. Predplačniški mobi brez bonitete = mrtev mobi. Kar pomeni, da punca tudi Slovona ne more poklicat, da bi jo prišel iskat po orkestru, ko je že tema itd. Ne, da je tako zelo daleč, ampak vlačit velik violončelo po hribu navzgor je pač ojejhata.

Mati v akcijo. Prebrskam Mobitelove spletne strani. O še nedavni reklami “govori na mamin račun” s tisto ogabno veliko goflo na prikupnem otroškem obrazu ne duha ne sluha več. Nič, preden jaz na teh obsežnih spletnih straneh kakšno pametno pogruntam, mi gre lahko pol delovnika, zakaj pa obstajajo brezplačne številke za pomoč naročnikom? Pokličem. “Vsi operaterji so zasedeni”. Ok, bomo pa ob prijetni glasbi par minut počakali, saj ima mobitelček svoj zvočniček, jaz pa tudi lahko ob njem naprej prevod tipkam, ne?

Par minut? ------------------- My ass!

Prijetni glasbi? ----------------- My ass squared!

Po približno 7 (sedmih!) minutah sem bila že tako strahovito živčna zaradi hreščečega škripanja, ki je prihajalo iz mobija, da bi šla v hipu na čik, če bi kadila. Delati nisem mogla več, po mejlih sem pa tudi klikala, ne da bi sploh videla, kaj sem prebrala. Za poživinit! Po 20 minutah ni bilo še nobenega odgovora od operaterja, ki bi se bil tačas odsedel. Zato sem stipkala spodnji mejl in šele ko sem ga skončala, sem “zvezo” prekinila.

Spoštovani,

dvajseta (20) minuta teče, kar na vaši brezplačni telefonski številki za naročnike GSM (041 700 700) poslušam strahovito nadležno hreščanje modemske povezave v globokem predoru in se čudim, kako da s takim odnosom do strank od vas ne pobegnemo kar vsi po vrsti. Vaša stranka sem že več kakor 10 let in danes resno razmišljam o tem, da je čas za zamenjavo mobilnega operaterja.

(dvaindvajset minut)

Preden to storim, vam dam še eno priložnost: za hčer, ki trenutno uporablja Debitelovo predplačniško mobi-številko, bi potrebovala rešitev, s katero lahko vedno, tudi ko na računu nima bonitete, pokliče "na mamin račun". Se pravi, idealno bi bilo, da ima Mobitelovo predplačniško številko (zato da se uči nadzorovati svojo porabo), s katero lahko kliče tudi eno Mobitelovo naročniško številko. Ali taka rešitev obstaja?

(triindvajset minut)

Me pa sočasno zelo resno zanima tudi, ali ste tiste zvoke za čakajoče na "prostega operaterja" (kakšen kolosalen bulšit), izbrali natanko z namenom, da odženete stranke?

Aja, Zadeva tega mejla je bila enaka kakor je naslov tega posta.

Zdaj grem pa poskusit srečo k Simobilu.

EDIT: medtem sem dobila prijazen avtomatski odgovor svojega operaterja:

Pozdravljeni,

prejeli smo vaše sporočilo, na katerega vam bomo odgovorili v najkrajšem času.
Lahko nas tudi pokličete v Center za pomoč naročnikom, kjer smo za vas dosegljivi 24 ur na dan na številkah: 041 700 700 (naročniki), 121 (Mobiuporabniki), (01) 47 22 255 ali +386 41 700 700 (iz tujine).

Prijazen pozdrav,

ekipa Mobitelovega Centra za pomoč naročnikom

8 komentarjev:

  1. Svojih peripetij z Mobitelom ne bi razlagal, ampak raje napišem predlog ... Če imata vidva naročniško razmerje (po možnosti obe razmerji na enega od vaju), lahko v okviru Družinske vezi dodaš še dva mobija in se vsi kličete brezplačno.

    OdgovoriIzbriši
  2. in, je prišel kak odziv na mail?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, po mejlu je prišel še "pravi" odziv. V katerem se sicer opravičijo za "prezasedenost" klicnega centra, v kratkem, suhoparnem stavku, povejo pa tudi, da imajo možnost "plačaj zame" ali nekaj takega. V glavnem, ker je naročnina pri Simobilu zame 3x nižja in ker so klici znotraj omrežja 5x cenejši, smo se vseeno odločili za selitev. Simobil ima možnost, da se s praznega HALO računa pošlje SMS s tel. št. na njihovo posebno št., od tam pa dobim jaz SMS mami, pokliči me. Kar je skoraj enako dobro. Ker sva sklenila novi naročniški razmerji, sva spotoma profitirala še 2 mobija po 1€. Mala se bo lahko pohvalila z novo Nokio - čim pridemo na vrsto za jo dobit, haha.
    Aja, še, v Simobil centru sem povedala, da sem pri njih čakala na prostega operaterja samo 3-4 min in so rekli, da je še to preveč. Poleg tega oni ves čas obveščajo, koliko klicev je pred tabo v čakalni vrsti. Upam, da resno, ne samo za zavaravanje publike ;)
    K

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem bila že avtorica takih besnih mailov (in to zato, ker nisem dobila, kar sem že plačala), sem pa pogosto tudi prejemnica takih. Ne morem trditi za Mobitel, ampak korporacije delujejo tako, da tak žolč ne pride dlje od prvih bojnih linij. V prvih bojnih linijah so ljudje, ki si take stvari vzamejo k srcu in se potem sekirajo, ker ti morajo odgovoriti na vprašanje, ki v resnici nima odgovora, ki bi ti ga LAHKO napisali, ali pa taki, ki zaradi takih stvari dajo odpoved. Tistih, ki se odločajo o cost reductionih na študentskih urah in prelaganju dela na redno zaposlene, večinoma tvoj bes ne doseže, če pa slučajno jih, ne razumejo, kaj bi ti v bistvu rada... Sploh če si se odločila za selitev h konkurenci, je bilo verjetno tvoje pisanje zaman - mislim, jezila si se ti, v obup pa si spravljala tudi nemočno osebo na drugi strani.

    Ja, saj vem, ... saj sem napisala, da sem tudi sama kriva takih zapisov... Samo v razmislek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Errr, se pravi, da naj po tvojem mnenju torej naslednjič razmišljam takole: "O, ubogi mali človek, ki je zaposlen na drugi strani mojega besa, dajmo se ga usmilit in vsi molčat, saj se itak ne more nikoli nič izboljšati ..."
    Aha. Šur. Tako se razmere najprej izboljšajo. Če smo vsi tiho in se drug drugemu smilimo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, jaz bi samo o smiselnosti razlivanja tolikšnega žolča razmislila. Nikjer nisem napisala, da bi morala biti tiho. Verjetno bi bilo smiselneje, če bi že od začetka kar napisala mail s svojimi vprašanji, ne pa da si se pripeljala do tam, kjer "bi prižgala čik". Ne vem, stvari se dokazano NE izboljšajo, če lajamo drug na drugega.

    OdgovoriIzbriši
  7. jaz grem v takih primerih kar na vrh. Letos so me enkrat pošteno razjezili na e-upravi in sem pisal ministru Gregorju. Najprej sem dobil odgovor od njega, čez par ur pa še od uradnika, s katerim se prej ni dalo nič zmenit.

    OdgovoriIzbriši
  8. jaz sem že od vsega začetka pri simobilu in kar berem se čudim da folk še vztraja pri mobitelu...ko se mi je na novi nokii sesuval software,sem jo nesel v btc,kjer sem dobil tudi nadomestni mobitel z opravičilom,da mojega modela še ni med nadomestnimi in ali bo okej če mi dajo čist navadno 3330 :)
    ko sem vzel še njihov mobilni internet,so mi dodali aneks k pogodbi,z katerim so mi podaljšali preizkusno dobo iz 15 na 30 dni,ker noben ni vedel ali zadeva zadovoljivo deluje tudi v nekih rovtah kamor pogosto potujem...glede na to kar preberem, imam občutek,da ima simobil do svojih boljši odnos kot mobitel

    OdgovoriIzbriši

reklame