17. oktober 2008

Papirčkanje (4)

Saj sama sebi ne morem verjeti … 2 papirčkasti objavi v 1 dnevu, to se pa ob navadnih delovnikih res res res ne zgodi. Zato tudi nisem čakala s prejšnjo objavo, ker se mi je zdelo, da nimam šans. Ampak sem čisto zares imela v glavi voščilnico, ko sem prišla do zadnjih 2 papirčkov iz kupčka, ki mi ga je poslala BojaMoja, pa še z jesenskim izzivom se mi je ujela. In tako je tu moja prva tildika, zapovrh še na podlagi, ki se ponaša s tem, da je šla skozi embosirno pripravico, ljubkovalno imenovano hrošček. BojaMoja je imela prav, že olistana veja sama je čudovita, ko jo osenčiš s kredami, še toliko bolj, a nekaj ji le manjka, zato je dobila z vodenimi barvicami pobarvano jesensko tildiko. Še par srčkov iz zaloge in … čipka! Zamisel, da bi uporabila na voščilnici čipko, sem dobila na Ismakijevem blogu, pravzaprav pri njegovem izzivu, a se tokrat nisem odločila, da bi upoštevala tudi njegovo postavitev. Najprej sem mislila, da jo bom še senčila z barvami za tekstil, ker pa je podlaga Tilde ostala bela, sem pustila tudi čipko belo.

voscilnica Tilda jesen

Kaj še? Aha, točno, še en blogerski bombonček mi je ostal, Artfully Ila podarja set štampiljkic. In lahko noč Sleepy

4 komentarji:

  1. Beautiful card, I love how you have coloured Tilda. Thanks for joining in the CCT challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful card, I like it very much!

    Hugs, Tiina

    OdgovoriIzbriši

reklame