3. oktober 2008

Štampiljke (2)

Saj bi skoraj pozabila na to, ampak objava mojega vpisa na Drugem svetu me je spomnila, da sem še dolžna fotke predelane majice in štampiljk iz adigrafa.

Majica je bila prej taka:

predelana-majica4a-m

navadna
reklamna
enobarvno oranžna
z risbico na hrbtu
Zdaj je pa taka: predelana-majica4b-m

poletno oranžna
z “naramnicami”, spetimi za vratom
potiskana z rjavo barvo za tekstil
z golim hrbtom

Če ne bi bilo treba, da je XL, bi bila še boljša, in bi ji v kakšnem katalogu mirno rekli “moden poleten top”.
Tako je pa pač samo predelana majica Winking

Potisk je torej narejen s štampiljko iz adigrafa. Generičen vzorec, ampak sem pri delu uporabila tudi masko, tako da se ne prekriva, ampak dopolnjuje. In še fotka nekaj mojih štampiljk (ne vseh, ker se jih je nekaj poskrilo po ustvarjalnem kotičku):

adigraf-stempli

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame