31. oktober 2008

Papirčkanje (7)

In spet je tu nova kartica. Precej splošne narave in s preizkušanjem staro-novih tehnik in nič zares novega – razen zame. Občasno občudujem razne “altered” kolaže in vedno znova ugotavljam, da kako tega pa res ne znam spravit skupaj. Večinoma zato, ker ne znam nalagati plasti na plast, ampak se kar hitro ustavim. Ampak za tole se mi zdi (samo zdi, no), da mi je celo približno uspela.

altered 01a altered 01b

Obdelani sta sprednja in zadnja stran. Bež šeleshamer sem najprej porisala z enake barve voščenko, potem sem ga napadla z več rjavimi odtenki vodenk, blazinic za štampiljke, štampiljko kot tako (saj ni nihče pomislil, da sem tisto driado sama narisala, a ne?), obdelan časopis, del notnega črtovja, “tape transfer”, da sem dobila besedilo na prozorni podlagi, kotne štampiljke kar tako, krede … zagotovo sem še kaj pozabila. Uporabila sem skoraj vse, kar sem imela na mizi. Slovon pravi, da je ok. Hmmm …
Zanima me, ali gre to tudi v drugih barvnih kombinacijah, tako da bom zagotovo še kakšno poskusila. Zanimivo mi je predstavljal enega največjih problemov tisti košček časopisa, ker nisem vedela, kako poiskati del, ki bi ga uporabila.

(This is my first altered art card – at least I hope that it qualifies already. I think that I used almost everything I have on my table from stamps, crayons, watercolors, chalks, golden-leaf and whatnot …)

In še današnji blogerski bombončki (blog candies):
Paul je na svojem blogu objavil tako slikico papirčkov, da … ohhhhh! (thanks for the chance!!) (31. okt)
Juliet podarja lep kup raznih zadevic, ki bi osrečile vsakega papirčkomana (Juliet, your blogcandy is to die for!) (1. nov)
Leonie praznuje 10.000 zadetkov in podarja kupček Elzybells odtiskov – yummy papers and Elzybells stamps! (1. nov)
Dannie praznuje 3000 zadetkov in podarja odtiske, trakce, rožice … – a fab candy (2. nov)
Nikki je kot svoj bombonček izbrala presenečenje (we all wander what the surprise will be) (4. nov)
Jeanjeany z bloga Nantodar podarja uau zadeve (what a generous candy!)
Murielle z bloga Scrapmumur podarja štampiljko dimnikarja Charlija (he’s such a cutie!) (7. nov)
Elaine podarja komplet pro-markerjev za svoj rojstni dan (happy birthday!) (15. nov)
Tudi Angeldrummer kmalu praznuje rojstni dan in podarja ohogromen zavoj dobrot (that’s one huge candy, happy birthday!!) (18. nov)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame