28. januar 2009

Blogopriznanja in bombončki (2)

Jooooj, Robin današnji komentar me je spomnil na to, da za zadnji dve priznanji sploh nisem naredila svoje domače naloge! Vixi se je prijazno spomnila obeh, mene in Slovona, pa tudi Roba me je uvrstila na svoj seznam blogov.

Jaz vsem tem priznanjem ne uspem več slediti, ne vem, kdo je še brez in ali je sploh kdo še brez katere od slikic. Jaz imam med svojimi več “dekliških” blogov, posti se mi stekajo v Feedreader (Marika, Mravljica, BojaMoja, McCrafty, Bolha, Chez moi, Lenčka, Življenje je lepo, Drobtinice, Petya, Sandrca, Roba, Vixi, Fimolandija, Maja, Fensišmensi, Hali, Črtast – tako nekako so razvrščeni glede na zadnje objave …) Če se je še katera našla, grab away!

Všeč mi je logotip, ki ga je uporabila Vixi: image

Roba jih je pa toooooliko natresla v svojem postu, čakte, da izberem … eh, tega rozastega bom, ker je v španščini Tongue 

image

Al sem smotana, kaj …

In še današnji Candy-roll (cel čestitkarski svet podarja bombončke, se vam ne zdi? jaz pa kar ne najdem priložnosti Day dreaming … bo že …):
- Paula podarja kup štampiljk 1. februarja – releasing new stamps!;
- Chris praznuje 80.000 zadetkov – congratulations, that’s a LOT of hits!;
- Kristin podarja 1200, z besedo tisočdvesto eyeletov – that would be nice, I don’t have even one in my stash;
-
WeeWiccaBabe is giving away a birthday candy – yummy!

1 komentar:

reklame