15. januar 2009

Žerjavi

Danes vam pokažem nekaj starega.

Danes sem izvedela, da se konec junija poroči sestrična. In sem seveda začela takoj razmišljati o darilu. Pa sem se spomnila, da vam lahko pokažem, kako sem aranžirala denarčke za njeno sestro, ki se je poročila poleti.

Iz fima sem zgibala origami žerjave za dolgo, srečno življenje. Ploščico sem oblekla v tenko plast rahlo obarvanega fima, vanjo vtisnila teksturo in relief premazala s srebrnim fimo prahom.

zerjavi svetla

Vsak žerjav je imel pod krilo zataknjen bankovec.

Zdaj imam pa problemček, aneda. Ta ideja mi je še vedno tako zelo všeč, da mi absolutno ni jasno, kako se bom do poletja spomnila česa boljšega … Confused

2 komentarja:

  1. O tele žejrjave sem pa že 1x občudovala. Odlično darilo in zelo lep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem jih že občudovala :) Prima darilce so!

    OdgovoriIzbriši

reklame