14. januar 2009

Čimbolj sneži, rompompom bum

Danes sem se, šmrc, odrekel squashu – niti približno mi ni do tega, da bi se ob pol polnoči skušal prebijati domov po našem klancu. Pa še snežiti je spet začelo.

Miganje sem pa vseeno rabil, zato sem odložil tamalega v glasbeno in se odpravil na sprehod do Močilnika. Pa fotklc sem vzel s sabo.

Bila je tema. Taka tema:

sneg gre

Vseeno pa se mi zdi nekaj fotk dovolj dobrih za pokazat.

IUV
IUV

pogled na Hrib
Pogled od Močilnika na Hrib

Sv. Trojica
Sveta Trojica

Cerkve so pač luštne za slikat ponoči, ker pridejo lepo osvetljene.

No, tukaj so pa še tiste manj uspešne:

IUV spomenik NOB spomenik NOB Močilnik (gostišče) drevesa ob Ljubljanici cesta IUV

Da boste vedeli, čisto prav sem imel glede klanca, že ob šestih zvečer je bilo težko pripeljat gor. Drsi.

---
[Slike so zaščitene z licenco Creative Commons. Polna velikost je dobavljiva na zahtevo.]

3 komentarji:

  1. Zanimivo. Tista prva predvidevam da je sneg, osvetljen z bliskavico?

    Se vsekakor strinjam glede cerkva (in kakega gradu), čeprav sam redno izgubljam živce zaradi svetlobne onesnaženosti Ljubljane (oziroma kar Slovenije nasplošno). Takoj ko je malo oblakov ali meglice (česar je v LJ vse preveč) so ozadja omenjenih cerkev vse kaj drugega kot črna - da sploh ne omenim, kako težko je slikat zvezde.

    Sicer pa lušne fotke - še najbolj se mi dopade IUV, pa ne vem točno zakaj (mogoče ker imam nočnih cerkev že sam ogromno?).

    OdgovoriIzbriši
  2. Na prvi je tudi drevo, ne? Prekrasna je. Ne samo kar tako, ampak tudi zato, ker se točno tako jaz počutim - kot ta fotka.

    IUV je pa tudi precej ekspresivna. :/

    Glede osvetljenosti cerkva (in resnici na ljubo: tudi potrošniško-zabavnih templjev) imam čisto enako mnenje kot JureF, ampak večini se žal zdi fajn, če je vse našajnano. :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, drevo in sneg. Švoh fleš, pa dokaj oddaljeno drevo. Če imaš monitor kalibriran, se vidi bistveno več, kot na običajnem LCD-ju. Enako pri IUV, kjer se en kup detajlov skriva v temnih tonih.

    (Meni se tudi IUV najbolj dopade.)

    OdgovoriIzbriši

reklame