16. januar 2009

V dolini megla, na Krvavcu pa …

… sonce! In sneg!

Začetek je bil sicer rahlo strašljiv – mojemu sosmučarju in direktorju je na parkirišču razpadel pancar. Sredi koraka je odletel cel sprednji del. Problem sva hitro rešila – preobul se je nazaj v čevlje in si na vrhu sposodil druge (živel Krvavec, dobro so opremljeni).

'ode pancar

Razpoloženje se je popravilo takoj na blagajni, ko sva ugotovila, da imajo po novem tudi tri- in štiriurne karte. Odlično, torej bova lahko smučala do pol dveh, ne samo do enih (potem je pa treba nazaj, pa po otroke v šolo).

Iz megle smo prišli šele nekaj stebrov pod vrhom. Iz megle v sonce in sneg. Kakšen šok!

prvi pogled

meglice se dvigajo iz doline

Vse naokrog pa kič.

sneg in sonce

Tiha dolina

Kriška planina v megli

pogled v sonce

Malce kasneje so se oblaki iz doline začeli dvigati, pa naju ni pretirano motilo. Meglice so prišle le do spodnje postaje Njivic …

megla se dviga

… že nekaj deset metrov više pa se je spet pokazalo sonce.

dvigamo se iz megle

Hribi obsijani s soncem …

Tiha dolina in Kamniške alpe

… v dolini megla …

Ljubljanska kotlina

… na Zvohu pa nezvožen sneg. Ni delala sedežnica sploh. Mamujim! Nekaj manijakov je sicer štamfalo, ampak I’m too old for this shit.

Kočna, Grintovec, Zvoh

(skoraj) nezvoženi sneg na Zvohu 

Sedežnice so bile sicer polne, čakalni časi pa okoli pet minut, včasih tudi manj.

Njivice

Oblaki so se popoldne spet začeli dvigati in ob 13:27, ko sva ugotovila, da imava čas “res še samo za eno vožnjo”, je bilo na zgornji postaji gondole že krepko megleno. Ampak vseeno sva se odpeljala še enkrat do vrha Krvavca. Potem pa domov.

dost je

Pa še ena retuširano-eksperimentalna za zaključek (original).

20 koča

---
[Slike so zaščitene z licenco Creative Commons. Polna velikost je dobavljiva na zahtevo.]

4 komentarji:

  1. Lepo - za ta vikend razmisljamo o kakem pohodu, recimo na Nanos. Smucanje je sicer super, ampak se vedno malce drago.

    Sicer pa odlicno retusiranje. Predelave mi vecinoma ne disijo, ta pa je res lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravno zjutraj sem v časopisu brala o poškodbah pri smučanju, pa sem si rekla; prav; svojega nerazgibanega telesa tudi letos ne bom izpostavljala nevarnostim, zdaj pa mi kažeš te prekrasne fotke...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala. Meni v resnici tudi ne dišijo, ampak ko sem videl tole hiško, kako se skriva v meglicah, sem takoj vedel, da bi rad poudaril njeno teksturo in skril nepomembne malenkosti. Nisem pa imel pojma, kako - to sem ugotovil šele po četrt ure eksperimentiranja v Lightroomu.

    OdgovoriIzbriši
  4. RAJCIG .. NESRAMNo ... MEGA FOTKE ... FOVŠIIIIJAAAAAAA :)

    OdgovoriIzbriši

reklame