8. januar 2009

Škatle za čaj

Pred novim letom sem po kakšnem letu spet prijela v roke barve, čopiče, servetke … nastale so škatle za čaje za nekaj prijateljev.

Hišice in piškoti za 2 fanta, bršljan kot želja za dolgotrajno slovensko-špansko zvezo in ena bolj dekliško lavandasta.





Ne morem verjeti, bršljan sem uspela zbrisati s kartice, še preden sem ga prenesla. Pa to ni res, ti neroda!




P1050142P1050139

Lavanda skriva malenkost za okoli vratu. P1050140

V bršljančkasto škatlo sem za lušno Španko spravila še tale kompletek. Fotka je malo flešnjena, tako da se slabše vidijo barve – na terakoti je narejen relief s teksturno ploščo, ki je potapkan s srebrnim fimo-prahom. Vmes so pa večji in manjši swarovski.

P1050133

 

Candy-roll:
- Tori is giving away Valentine stamps on January 10th;
- Heather’s candy lasts until Jan 10th as well;
- Scrapmumur bo 13.jan podarila WOJ snežaka Herba;
- Lim bo “Hanglar candy” podarila 24. januarja.

1 komentar:

  1. Same lepote - tista s sivko je pa moja favoritka!
    Pa oglasi se kaj na mojem blogu (objava 8.1.)...

    OdgovoriIzbriši

reklame