2. september 2009

Blagovna menjava

Enkrat v začetku poletja sem pri Evi sardini naročila par priponk za našo frkljico, pa jih je ravno zmanjkalo. Tako je značke Eva poslala zdaj, ravno prav še tik pred šolo, potem pa ni hotela, da jih plačam! Ja, čaki malo, ampak neki za nič pa … hmm … potem sem k sreči videla njeno objavo (tole polinkano, no) in sem rekla, naj hitro in takojzdajci pošlje naslov, da lahko izvedemo blagovno menjavo. Priznam, da nisem imela pojma, kaj bi ji poslala, Eve ne poznam, domnevam, da je mlajša od mene, če sem prav razumela, je krajinska arhitektka, vem, da ima tak delovni prostor, kot sem si ga jaz vedno želela … in potem mi je v oko padla (k sreči ne dobesedno) poli-ribica, ki je nastala pred kdovekoliko časa in je od takrat v pomanjkanju boljšega mesta ponosno visela na naši plutovinasti tabli.
“Ti,” sem rekla Slovonu, “pravzaprav bi morala evisardini poslati ribo, kaj misliš?” In se je strinjal.

poli-ribica

6 komentarjev:

reklame