26. september 2009

Še o lučkah

Ti dve ste že videli:

originalČB

Z drugo varianto sem bil res zadovoljen – dokler je nisem natisnil. Naš mali tiskalniček (ki je res el-cheapo varianta) je črno potegnil v zelenkasto in od takrat mi tudi črno-črna (na zaslonu monitorja) ni več všeč. Vse skupaj je nekako prehladno za trgovino s svetili :(

Pa sem se vrnil k eksperimentiranju. Sprehodil sem se skozi razne monokromatske prednastavitve, ki jih imam pospravljene v Lightroomu, in na koncu pristal pri antique grayscale, sivinski varianti z rjavkasto-rumenimi podtoni.

Spotoma sem opazil zanimivo svetilko v ospredju trgovine, malce levo od sredine slike, ki na originalnem posnetku edina izstopa, malo zaradi poslikave, malo zaradi nerumenosti. Pa sem jo skopiral iz originalne slike v to obdelano. Da rezultat ni popolnoma dolgočasen.

antique grayscale + original green light

Zdaj sem pa res zadovoljen. Mogoče.

2 komentarja:

  1. Uuuuu zelo vsecno!

    No, ze prva crno-bela je fina, tale zadnja pa res odlicno deluje. Ta 'antique-greyscale' pa malo spominja na neko svoh sepia obdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. TNX.

    Ja, res je nekakšna sepia, samo bistveno manj nasilna.

    OdgovoriIzbriši

reklame