17. september 2009

Ustvarjanje in dnevnikovanje na dopustu (6)

Šestič in zadnjič. Art journala na dopustu nisem kaj veliko delala, ker ni bilo kaj preveč časa, pa vse, kar mi je prišlo na misel, je bilo strašansko kičasto. Kar je verjetno čisto ok za tačas, ko si na dopustu, ne? Tisti večer, ko sem pakirala, sem pograbila en napol porabljen rokovnik. Slekla sem ga, ker je bil oblečen v čisto preveč ponarejen usnjen ovitek, potem pa sem po dva lista zlepila skupaj s hitrosesušečim Mekolom in tako odebeljene strani premazala z gessom. Ja, s tisto zadevo, s katero slikarji premažejo svoja platna, da je potem lažje slikati nanje. Deluje tudi na papirju, kartonu, lesu itd., cilj gessa pa je, da dobiš manj vpojno stran. Pri tistih, ki delamo z mešanimi mediji in uporabljamo kolaže, gesso ustvari tudi enakomerno belo podlago, ki pa ima zaradi kolažev teksturo.

 

 

Akrilov s seboj na dopust nisem vlačila, vzela sem “samo” vodenke in vodotopne voščenke. Prva stran je nastala ob sončnih zahodih in med oljkami, saj se vidi, ne?

This is one of the two pages that I made with watercolors and Neocolor II crayons while on our vacation amongst olive groves and gorgeous sunsets. Kitchy, I know. But that’s how usually vacations are, n'est-ce pas? I took an old schedule planner with pages that I glued together and gessoed.

ajr01
Druga je dvojna in še nedokončana. Haiku je nastal kar tam, na drugi strani je hotela biti še vstopnica na zvonik v Zadru in sem jo uspela izgubiti, ker je nisem dovolj hitro nalepila notri. Koza pač. Mogoče bom pa drugo stran končala naslednje leto …

The double spread is not finished, who knows if it will ever be, I lost the ticket to the bell tower and I’m a little bit mad at myself. And as I write this, I feel a journaling topic emerging, so maybe …
 ajr02
Ta teden pa sem pri Lori gledala, kako se pripravlja na izdelavo knjige za Julijine lekcije Art Journaling Super Nova (prijavila sem se samo na drugi del, ki se je začel včeraj) “tall and skinny”, pa sem si rekla, da to lahko poskusim tudi sama. Ker sem malo cvikala pokolažati toliko strani naenkrat, sem za vajo pokolažala platnico tegale rokovnika.

I watched Lori’s preparation for the 2nd book in Julies Super Nova Part II class this week and decided that I better make one even if I didn’t take the class, so I will be prepared for the Part II. I decided I saw enough to try, but I was a bit nervous about slapping collage pieces around so for practice I did the cover of this art journal/appointment book – the 2nd part of the book I’m still using as one, you know. I’ll just glue and gesso the pages as I’m done using them “for real”. I used scraps, bits of DP, a stamped image, stickers and Tria markers to fill in the gaps. I covered the whole thing with polymer medium. I like the effect and I didn’t think that I was able to make something like this.
ajr00

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame