21. september 2009

Orkestralne poročne sobote (2)

V soboto se je zgodila druga orkestralna poroka. Še ena prva violina se je poročila s svojo dolgoletno ljubeznijo, ki je pri nas nekaj časa celo igral kontrabas, pa mu zaradi drugih obveznosti ne znese več. Škoda, kontrabasiste imamo radi, pa jih vse preporedko vidimo. Danes nič slikic s poroke, ker se je nisem mogla udeležiti zaradi praznovanja ohooohooo obletnice mature. (o-ji so tam zaradi nekih velikih številk, ki so se začele vrteti v mojem življenju.) Zato pokažem samo nekaj slikic darilca, ki sem ga naredila za mladi par, odnesla pa jima ga je moja zlata P., čeprav ji je časovno verjetno komajda zneslo, da je še do nas hodila pred odhodom avtobusa.

Naredila sem jima osnovo kolažne knjigice – zdaj naj pa vanjo dodajata, karkoli se jima zdi. Velikost je približno 10x10 cm. Vem, da ni velika, ampak – majhne stvari so pomembne!

This is the base for a scrapbook that I made for “our next orchestral bride”. I stamped, glued and I made it so that if she wants to, she can embelish and use the back of the accordion fold as well – I ran out of ideas in the time I had for making the book, but she shouldn’t ran out of them: life is made of bunches of small bits that can fill these pages. The book can be displayed as well, and in more than one way.

knjigica-T 01

knjigica-T 02knjigica-T 03knjigica-T 04

5 komentarjev:

  1. Super knjigica.. dobra ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna knjigica. Sigurno jo bosta z veseljem dopolnila. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, lušna knjigica. Po moje jo bosta s slikami kar prinesla nazaj, da jo ti poštimaš zanju ;)

    A september je tudi mesec porok ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda, da je kar leto porok :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč kolažna knjigica, ravno prav obdelana!

    OdgovoriIzbriši

reklame