4. september 2009

Ustvarjanje in dnevnikovanje na dopustu (5)

Zapisov o ustvarjanju in dnevnikovanju na dopustu je skoraj konec, mislim, da je tale predzadnji. V zadnjem bo končno tudi kaj o dnevnikovanju.

Na dopustu smo iz ostankcev naredili ful bralnih znamenj, saj se spomnite, ne, naši otroci berejo po več knjig hkrati, tokrat sem jih pa še celo jaz – enega italijanskega trilerja nikakor nisem mogla brati zvečer pred spanjem, kar priznam. Faletti preživo piše. Tudi tole znamenje je nastalo iz ostankcev, ki so se znašli v mapi, tale mapa je čudovita zakladnica in zelo spodbuja domišljijo (kar je bilo videt bolj na otroških izdelkih kot mojih, ker je moja pamet pač bolj konvencionalna). Znamenje je dobila znana slovenska operna pevka, ki hodi v Lukoran že veliko let in s katero sem tudi že z veseljem izvajala Vivaldija, Pergolesija …

028 bralno znamenje 

This is one of the many bookmarks we made during our vacations, born from necessity and scraps from “The plastic folder” I took with us. Even the ribbon is recycled from a clothes tag … I gave this one to a friend, she’s an opera singer. The others are strewn in the various books around the house Blushing

1 komentar:

  1. i love it! and i'll bet your friend did too! isn't it great what can be created from "found" materials?! have a great weekend! :))

    OdgovoriIzbriši

reklame